بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

امروز چی گوش بدیم؟

/

امروز بشنوید *نگاه*  از علیرضا قربانی💜

از آلبوم دخت پری وار:

 

 

 

دو هزار چشم غمگین به دو چشم واله گشته
به جهانِ جان رسیدم، غزلم ترانه گشته
 
تو روان به خواب شهری، من از این خیال ترسان
مگریز از خیالم، مگریز، رو مگردان!
 
می‌خواهمت بمان! می‌جویمت مرو!
سرگشته ام چو باد! می‌خواهمت بمان!
 
به کجا مرا کشانی که نمی‌دهی نشانم؟
به جز این دگر ندانم که تو جانِ این جهانی
 
اگر از غروب رویت هوسم کند شکایت
و گر این خیال واهی بَرَد از سرم هوایت
 
دگرم روا نباشد که نظر کنم به سویی
ببرد خیال، من را، ز جنون به جستجویی

 

من و گونه های خیسم ، به امید شانه هایت

 

به فسون ماه ماند، شب سرد انتظارت
 
هوس از تو جان بگیرد! به که گویمت چه بودی
مگر از تو دل ربودم؟ که من از منم ربودی!
 
به نگاه پر ز مهرت، قسمت دهم به باران
من و قبله گاه چشمت، دو هزار چشم گریان
 
می‌خواهمت بمان! می جویمت مرو!
سرگشته ام چو باد! می خواهمت بمان
 
پ.ن۱: بهم آهنگ هایی که دوست دارین رو معرفی کنین 😊
پ.ن ۲: می تونین همین شعر رو هم گوش بدین با خوانش آقا صابر جان ابر در آلبوم *در شعله با تو رقصان*
نویسنده : انگور ۰ لایک:)
. آنـ ـه .
۲۹ فروردين ۲۱:۴۰
آهنگ های زیبایی دارند.
پاسخ :
خیلی 😊😊
مه‍ شید
۰۱ ارديبهشت ۱۶:۰۳
از این البوم این ترک خیلی شنیدنی و برای من محبوبه هم اجرا هم ترانش
پاسخ :
خیلی عالیه . کلا قربانی شدیدا محبوب منه 
چه جالب ایمیل من۹۳۳ ه . برعکس تو ؛))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان