بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بی قرارم... بی قرار روی تو

/

میدونم دلواپس بودن خیلی دیگه خوب نیست و تا میشه سعی کنین کمتر جز دلواپسان باشین... اما من امروز بی قرار بودم تمام روز ! سر خودمو گرم کردم یا از اون خواب های ظهر دلچسب بهاری داشتم، اما در تمام مدت دلم بی قرار بود، کلی هی خودشو تند تند می کوبوند به قفسه ی سینه ام!

بعضی وقتا توی انتهای روز باید خودت رو بشونی یه گوشه ،لبخند بزنی و بگی:

بیا بشین، بسه دیگه بی قراری، بشین برات یه چای پر رنگ خوش طعم بریزم!!!

.

پ.ن: شما ها هم مث من هر وقت بی قرارین فک می کنین قراره یه اتفاقی بیوفته؟ یا فقط من اینطوریم؟ :/

نویسنده : انگور ۰ لایک:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان