بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

قلبم را با قلبت میزان میکنم

/

یه دوستی داشتم که وقتی میخواست از حالت بپرسه، هیچ وقت نمی گفت‌«خوبی؟» یا «چطوری؟» همیشه میپرسید: «میزونی؟» . من همیشه فک میکردم میخواد لاتیش رو پر کنه یا یه چیزی توی همین مایه ها! 

ازش که پرسیدم چرا همیشه میپرسی «میزونی؟» فقط گفت میزون بودن با خوب بودن فرق داره! راستم میگفت! گذشت تا فهمیدم . خوب بودن همون میزون بودن نیست! تو ممکنه بد باشی، بعدش خوب خواهی شد! فرداش! پس فردا! اما وقتی حتی خوب باشی و نامیزون، مث اینه که کلاهت افتاده باشه پس معرکه! پدرت رو در میاره این نامیزونی!

پ.ن: نه تنها حالم خوب نیس، حالم خوش نیس! نا میزونِ نامیزونم!

نویسنده : انگور ۱ لایک:)
ماه نوشته
۰۴ ارديبهشت ۱۲:۰۲
آخه چرا ؟!!!
امیدوارم زودتر میزون بشی :)
پاسخ :
خیلی وقته افتادم تو این نامیزونی :( منم امیدوارم
ماه نوشته
۰۴ ارديبهشت ۱۲:۱۴
 زندگی ارزش غصه خودنو نداره. اگه با وجود مشکلات شاد باشی و از زندگیت لذت ببری تمام مشکلاتت حل میشه من اینو تجربه کردم که میگم  :)
پاسخ :
اره منم شکل های مختلفیش رو تجربه کردم . اما بعضی وقتا نمیشه شاد باشی . من تا حد توانم سعی می کنم . اما دل آدمه که بعضی وقتا غمگین می مونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان