بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

حوض

/

این که دست و دلم به کاری نمی رفت و این که دارم کمی بیشتر از معمولم خل میشم ، همه و همه باعث شد بنفش رو صدا بزنم!

بنفش از اون آدمای خوب و بی تکرار و ناب زندگی منه! 

صداش زدم! از راه دور صداش زدم و گفتم:

+من موندم و حوضم!!

- حوض مهمه ، من حوضت میشم!

نویسنده : انگور ۰ لایک:)
بانو banu
۱۶ ارديبهشت ۱۲:۱۷
ای کاش اون حس خوب دوباره بر می گشت....ای کاش :(
پاسخ :
بر نمیگرده ... من الان که درگیر رها کردنم فک می کنم هیچ وقت برنمیگرده اون حس ... اما واقعیتش اینه که کلی حس های فوق العاده ای هست که میشه تجربه اش کرد...کلی حس های خوبِ جدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان