بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

ف دار

/




عرض کنم خدمتون که ایشون اول #ف_دار بودن😍 یعنى مى دونستیم تو اسمشون ممکنه ف داشته باشه . اما با این حال مدتی #ناز_دار صداشون مى کردیم!!!💜 اینطوری بود که اسمشون شد «فرحناز»

به قیافه معصومش توجه نکنین ها! یه چشم سفیده خیره سرى ه که ذله کرده همه رو ! تازه رفتن سر خود بى اجازه موهاشون رو قرمز کردن! اما چون نام برده خیلى مارموزه چنان قیافه اى به خودش گرفت که ما جرت نکردیم چیزى بهشون بگیم! .

.

اما چون به اصل خانواده که ' دختر باس موهاش بلند باشه' پایبنده خیلى تعصبات شدیدى رو بلند شدن موهاشون دارن" (خلاصه این چیزا تو خاندانشون این انتلکت بازى ها رو بر نمى داره)

.

یه روسرى چادر مانندم دارن واسه وقتایى که مى خوان مظلوم نمایى کنن واسه آقاجونشون! خلاصه ابلیس سیاستمدار زاده اى ان!

.

و اما به قول #کاوه_صالحى 🎶 :


شاید باید دوتا دست بسازه برام، موهاشو نوازش کنم

شاید باید دو تا پا بسازه برام مثل سایه دنبالش کنم

شاید باید با دکمه ی پیرهنش برام چشم بسازه نگاهش کنم

شاید باید دو تا لب بدوزه برام اینارو ازش خواهش کنم


#عروسک_ساز من بیار سوزنت رو...

بذار جای چشمام دکمه های پیرهنت رو

می خوام بوی دستات بره تو وجودم، تار و پودم

بیار پارچه هات رو لباسی تنم کن

یه فکری برای موهای سرم کن

عروسک ساز من کاش همیشه کنار تو بودم… 💜




دریافت


پ.ن: عروسک سازی جز بهترین کارای دنیاست . کلی حال مستی آور انگوری داره ^_^

نویسنده : انگور ۳ لایک:)
dokhiaroom ....
۲۰ ارديبهشت ۱۸:۵۴
متن ات جالبه از مدل نوشتنون خوشم میاد راستی اهنگ زیبایی بود
پاسخ :
قربونتون برم :***
ree raa
۲۰ ارديبهشت ۱۹:۰۶
ای جوووونم اینچقدررررررررر نازه! عزیزم چشماش با ادم حرف میزنه وای قِر دستاشوووووووووو^ــــــــــــ^ اسمش خیلییی بهش میاد!:)) 
یعنی اگه پسر داشتم پاشنه در خونتونو از جا درمیاوردیم واسه این:))))))♥
پاسخ :
:))) تازه چال لپم داااااره :))
ree raa
۲۰ ارديبهشت ۱۹:۲۵
آهنگ محشر!
پاسخ :
من خودم خیلی دوستش میداااارم
بوف ولگرد
۲۰ ارديبهشت ۱۹:۵۶
پس اوشون فرحناز خانوم اند :/
با موهای قرمز
پاسخ :
باز :/ چرا؟ :))
بعله بعله 😑^_^
bahar ...
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۲۴
وای عکسه عالی بودای ژونم
پاسخ :
^_^  دختر من هستن دیگه :))
نبات ...
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۰۱
من هم دارم فک می کنم برم عروسک سازی:))
البته عروسک بافتنی ها:))
پاسخ :
خیلی خووووبه . خیلی زیاد . حس فوق العاده ای داره
حتما برو دنبالش
مه‍ شید
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۳۵
دختر چی ساختی :))) خیلی خوبه این دمت گرم 
پاسخ :
مرسی مرسی ^_^ ❤❤❤❤
خانم خونه
۲۱ ارديبهشت ۲۳:۴۱
زیبا بود
پاسخ :
ممنونم ❤
مه‍ شید
۲۲ ارديبهشت ۰۲:۴۵
خیلی پیشنهاد میکنمش :)

+جدا؟ :)))) من حالم خوب نیست راستش ترسیدم شروعش کنم زنده نمونم :))))
بزودی یه پستی میذاریم و به بحث مینشینیم😎
دمتم گزم :*
پاسخ :
میخونم پس!
+ خدا نکنه . زود خوب بشو :*
asra ツ..
۲۲ ارديبهشت ۱۵:۵۴
من عروسک خیلی خیلی دوست داشت:)))
پاسخ :
عروسک خیلی خیلی خوووووبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان