بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

دلقک بودن حرفه ی من است ...

/

شما احتمالا من را دیده اید ! یک روز شاید بی آنکه هم را بشناسیم از کنار هم رد شده ایم! شاید من را با یک زرافه دیده اید که در یک پاکت بزرگ‌جایش دادم و دست ها و پاهای درازش از پاکت بیرون مانده! راستش را بخواهید این زرافه روزی که دوچرخه سواری میکرده گردنش به رنگین کمان گیر کرده و تمام خال هایش ریخته!!!!

یا‌ممکن است من را با یک بچه فیل قرمز رنگ دیده باشید! فیل‌قرمز روزگاری در تابلوی عکس‌بچه ای بوده و یک شب که در جنگل پشت سرش‌ بازی میکرده راه رو گم کرده و یادش رفته به قاب برگرده!!!!

یا شاید هم من را با فرحناز در مترو دیده‌باشید که دارد یک بند سر من غر میزند!!!!

شاید من را همراه یک درخت ... با یک‌عروسک‌شهر موش ها... غرق در لباس های رنگی رنگی...به شکل یک پیرزن و یا غیره، دیده باشید!!!

همه این ها چند سالی است که شغل من است! شغل من در یک روز در هفته! شغل من در بیمارستان مفید، مرکز طبی کودکان، بیمارستان بهرامی یا روستاهای اطراف تهران و ... .

چیزی که نه تنها خجالت نمیکشم از گفتنش ، بلکه کلی هم خوشحالم میکند! راستش را بخواهید قرار بود یک چالش راه بیندازم برایتان، مثل چالش هایی که خنده وانه برای آدم های معروف میگذارد که چیکار میکنی تا یکی خوشحال بشه؟! ما آدم های معروفی نیستیم اما می توانیم کارهای ساده ای کنیم برای حال بهتر آدم ها! میخواستم برایتان این چالش را بگذارم و از همه دعوت کنم تا در وبلاگ هایشان از دوستان خودشان دعوت کنند و بنویسند چه کاری می کنند برای خوشحالی آدم ها!!

منم را زیرش اضافه کنند تا ببینم ^_^ 

میخواستم بنویسم قاعدتا این حرکت مثل پیام های تلگرامی نخواهد بود که اگر آن را قطع کنی هزار درد و مرض شاید برایتان اتفاق بیوفتد و یا اگه برای ۱۰ نفر بفرستی امشب به یک باره خوشبخت خواهی شد! هیچ کدوم از این اتفاق ها نمیوفته! اما اگه ادامه دهنده زنجیر‌باشی دست کم میشه امیدوار بود که یه کم دنیا جای بهتریه برای زندگی! دست کم حالت بهتره ...حالمون بهتره ...

اما بیخیال دعوت شدم . فک کردم این کار از من خیلی بزرگتر خواهد بود! اما اگه میشه به نظرتون بیاین انجامش بدیم! 

فعلا به همین بسنده می کنم که ...

من یک دلقک بیمارستانی ام ...

نویسنده : انگور ۳ لایک:)
ree raa
۲۲ ارديبهشت ۱۱:۵۴
چقدر دوست داشتنی هستی دختر! چقدر! :) ... بهش فکر میکنم و پستی میذارم.. 
پاسخ :
شرمنده میشم اینطوری که می گی :) ... با یه تگ امروز خوشحال تر باشیم بذار اگه شد! من کلی هیجان دارم اگه بشه به صورت یه جریان در بیاد
ree raa
۲۲ ارديبهشت ۱۱:۵۶
وچقدر حیف که تا به حال ندیدمت:)
پاسخ :
واقعا حیف من کلی دلم میخواست دیده باشمت 
مه‍ شید
۲۲ ارديبهشت ۱۲:۰۰
من پایم :)))) ذاتا دلقکم حالا چه خانگی چه بیمارستانی چه کوچه و خیابانی
تهران هستی؟ فقط با اینکه آخر هفته باشه کمی مشکل دارم
پاسخ :
ایول :)) حالا هر چیز ساده ای هم باشه مث دادن یه کتاب به یه بچه یا ... میشه.
بعله بعله من تهرانم
ree raa
۲۲ ارديبهشت ۱۲:۳۳
چشم عزیزم حتما با تگ امروز خوشحال تر باشیم^ـ^

ببینم امروز چه کاری از دستمان برمیاد:)

+کاش  یه حرکت همه گیری بشه ^ـ^ و کاش میشد فراتر از پست گذاشتن همبستگی ایجاد بشه ، مثلا یه کمپین خودجوش که در سطح شهرها هفته ای یه روز یه کار مشترک انجام داد، با اشتراک  گذاشتن عکسا و اینها مرید جمع کرد:))
پاسخ :
اره خیلی خوب میشه . بیا بهش فک کنیم ^_^
حتی اگه نشه هم خیلی عدم موفقیتش جای بحث داره! مثلا تو اینستا این چالش های نوشتن با دست غیر تخصصی یا چالش داخل کیف و ... خیلی‌فراگیر شد . میشه تو اینستا پیج زد براش حتی
ree raa
۲۲ ارديبهشت ۱۲:۴۹
بیا بهش فکر کنیم!^ـ^ 

اینقدر این کار باارزشه که همه جور سرمایه گذاری دلی- زمانی ارزشش رو داره.

از همینجا بگم من شدیدا پایم و روی من حساب کن انگور دوست داشتنی :)
پاسخ :
ایول‌:)) 
حالا فعلا بیا ببینیم چقدر وبلاگی ها شرکت می کنن توش...
bahar ...
۲۲ ارديبهشت ۱۳:۴۱
به سلامتی ماددلقکا😁
پاسخ :
بعلههههههه :))
ree raa
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۰۳
http://ri-ra.blog.ir/1395/02/22
پاسخ :
آخ آخ من عاشقتم که (اشک شوق ریزان)
ساکن طبقه 40
۲۲ ارديبهشت ۲۲:۵۹
چه روح بزرگی
راستش من برای خوشحال کردن خودم هم کاری نمی کنم ... چه برسه دیگران
پاسخ :
کار زیاد بزرگی نیس... خب خودتون میخواین قهر باشین یا خودتون و کاری نکنین که خوشحال بشین یه بحث دیگه اس:)) اما خب میشه بقیه رو خوشحال کنی که. تازه ساده ترم هست
Alone in the silent
۲۵ ارديبهشت ۱۲:۲۲
چه کار جالبی خیلی خوبه حتما تو وبلاگ خودم میزارمش :-)
پاسخ :
وااای عالی میشه . چه خوووب میشه اگه این کار رو کنین ^_^
دلقــ ــک
۲۵ ارديبهشت ۱۸:۰۲
منم که دیگه واقعا دلقکم خخخخ :D

واقعا کارِ بزرگی کردی :)
منم در این باره حتما فکر می کنم و روزای آینده پست میزارم :)
پاسخ :
چقدررر خووب . حتما بذاااار ^_^
بای پولار
۱۹ تیر ۰۶:۱۶
تعظیم من رو در برابرت به خاطر این بزرگواریت پذیرا باش...
پاسخ :
کاریه که تو حرف خیلی قشنگ تر و مهم تر به نظر میاد امذ واقعیتش اینطور نیس . شرمنده می کنین منو واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان