بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

قانون پایستگی حال خوب...

/

حال خوب نه به وجود میاد و نه از بین میره! فقط از حالتی به حالت دیگه ای تبدیل میشه! از حال خوبی به حال خوب دیگه ! یا از حال بد به حال خوب! و یا برعکس...

حال خوب رو نباید خیلی پیش خودتون نگه دارین! باید تا ماهیتش عوض نشده حال خوبتون رو به فرد دیگه ای منتقل کنین...

اینن قانون پایستگی حال خوب ^_^

نویسنده : انگور ۴ لایک:)
ree raa
۲۲ ارديبهشت ۱۸:۵۰
مثلا الان طبق ماهیت پایستگی حال خوب رو به من متقل کردی با این پست حال خوب کن ^ـ^ حالا من چیکارش کنم؟ + بده بقلی ! - بقلی بگیر:)))
پاسخ :
ای بابا ... ای بابا
دقیقا همینه بغلی بگیر‌:))
فاطمه :-)
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۰۱
آرهههه:-) 
پاسخ :
ادرس نوتون مبارک باشه :))
ree raa
۲۲ ارديبهشت ۱۹:۲۱
من همیشه اینقدر املام ضعیف نیستا :/ بقلی !!-ـ- :))))
پاسخ :
:)))) 
فرقی ندارن که با هم :))
من دلم پاکه ...
۲۳ ارديبهشت ۱۳:۴۸
اووووووو😳
پاسخ :
چی شده؟؟
مه‍ شید
۲۴ ارديبهشت ۲۰:۴۴
:))) ولی فعلا طور دیگری می‌گذرد برمن 
پاسخ :
ای بابا
دلقــ ــک
۲۵ ارديبهشت ۱۷:۵۶
این قانون خیلی خوبه :)))
پاسخ :
خیلی ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان