بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بوک مارک های من

/




خب اگه راستشو بخواین یکی از تفریحات من که باعث میشه گشنگی و تشنگی و خستگی و ناراحتی و سرما و گرما و ... توش حالیم نشه ، اینه که بشینم یه گوشه بوک مارک درست کنم!

یعنی اصلا اینکه آدم لا کتاباش کاغذ پاره یا تیکه مقوا های انتشاراتی ها، یا رسیدهای تراکنش بانک ها رو بذاره رو توهین میدونم! آخه مگه میشه؟؟؟؟

این تفریح وقتی جالب میشه که برای شخص خاصی درستش کنم! یعنی بوک مارکه فقط منحصر یه نفر باشه! اینطوری رنگ ها و پارچه ها رو با وسواس بیشتری انتخاب می کنم ! این وسط با اینکه کمبود رنگ هایی که میخوام و مدادرنگی های ناقص سخت اذیتم می کنه ، اما بازم این جز لذت بخش ترین کارای دنیای منه!

از همه بهتر هم اون وقتیه که همه چیز کامل میشه ^_^ 

اگه لای کتاب هاتون از اون دست چیزایی که گفتم میذارین ، تنبل نباشین! برین مقوا بخرین و بیشتر به خودتون و کتاباتون احترام بذارین💜


واسه امروز با یه آهنگ مست و ملنگ چطورین؟؟؟ من عاشق آهنگ های مست و ملنگم

بشنوید والس چمن از ایندو:



دریافت
نویسنده : انگور ۴ لایک:)
bahar ...
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۵۶
چه باحال
پاسخ :
جز بهترین کارهای دنیااااس
بوف ولگرد
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۰۰
این هارو خودتون درست میکنید، قشنگن واقعا :)
+ با موبایل پست میزارید ؟؟
پاسخ :
متشکرم ^_^
آره اکثر مواقع
بوف ولگرد
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۰۴
وقتی با موبایل پست میزاری پخش نمیشه نمیدونم چرا !؟
خودمم این مشکل رو دارم :/
پاسخ :
درست شد 
یسسسسسسسسسسسسس :))
بوف ولگرد
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۰۴
وقتی با موبایل پست میزاری پخش نمیشه نمیدونم چرا !؟
خودمم این مشکل رو دارم :/
پاسخ :
نه فک می کنم به فایلش بستگی داره . قبلی ها رو هم با گوشی گذاشتم! حالا امتحان میکنم با لپ تاپ
مه‍ شید
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۱۶
یکی درست مبکنم به زودی:))))
پاسخ :
آفرین:))
زود، تند، سریع:))
شیکسون (^_^)
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۳۴
سابقه استفاده از دستمال کاغذی هم دارم :))
پاسخ :
الان من نمیشناسمت بده بگم Shame on u؟ :)))
اما خب بععضی وقتا آدم چاره ی دیگه ای هم نداره . رو یاره به دستمال و ایناااا
فاطمه :-)
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۴۱
برا منم درست کن:-) 
پاسخ :
من والا به خیلی ها وعده وعید دادم :))))) اما هر وقت اومدنی شدی این سمتیا بگو درست کنم ^_^
چپ دست
۲۸ ارديبهشت ۱۹:۵۳
وای خداااا.خیلیییییی قشنگه.خیلیییییییی خیلییییییی زیاد.اصن عاشقشون شدم.
تا حالا آهنگ این مدلی گوش نداده بودم.دوسش داشتم.مرسی :-)
پاسخ :
ای بابا اصلا پیام میذاری من کل انرژی ناک میشم از کامنتت.
جالا من تنبلیم اومد تایپ کنم که هر کدوم یه داستانی دارن . مثلا سمت راستی برای یکی از دوستامه که مانتو و شال این رنگی داره ، باغ انار دارن و کلی عکس داره با پنچره های باغ فردوس...
یا سمت چپیه منم با یه ورژن لاغر شده البته که تو پاییز برای عزیز جونی یه شالگردن طوسی بافتم با میله های چوبی و 24 ساعت پیچیدمش دورم که بوی من بگیره :)) ....
چه خوب دوس داشتی . این آهنگ مست و ملنگ ها عجیب بعضی وقتا می چسبن ^_^
ree raa
۲۸ ارديبهشت ۲۰:۱۷
من یه بار یه دونه برای خودم درست ککردمممم :)) یه بارم یه این گیره سرای کفش دوزک چسبوندم و گیرش میدم به برگه ها ولی اینا واقعاااا خوشگگگگگگگگگگگگگلن! خیلی خاصن اصن قشنگ تر از اونایی که تو شهرکتابا میفروشن... :)) 
من شیش تا هم یه سری از رنگی رنگی خریدم ولی کلی مشتاق شدم برم درست کنم ^_____________^
پاسخ :
اره بابا درست کن . چیه حاضر آماده آدم بخره همه چی رو!
خودت درست کنی از همه ی شهر کتابا خوشگلتر میشه!!! من اصلا اونا نمی چسبن به دلم!
.
برو برو ^__________^
ree raa
۲۸ ارديبهشت ۲۰:۱۸
این چقدرررررررررررررررررررر خوبه! خوانندش کیه ؟
پاسخ :
دیدی دیگه:))
ree raa
۲۸ ارديبهشت ۲۰:۱۸
ایندو :دی ! ابان دیدمش اون خط رو ^_^ :))
پاسخ :
^_^
شیکسون (^_^)
۲۸ ارديبهشت ۲۰:۳۲
یس فیل فری... شیم آن می خخخخ
پاسخ :
ممنووونم :)))
ree raa
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۲۴
من عاشق اون گنجیشکه شدم:)) 

+ خیلی خوبه که اینقدر به ریز ریز جزئیات آدمای زندگیت توجه میکنی؛ این خییلیی خیلی باارزشه و خدا میدونه چه حس خوبی بهشون میده ... احسنت ^_^
پاسخ :
^____^ 
ذوق مرگ طوری
دلقــ ــک
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۵۱
خیلی خوشگلن :))))
خیلی با سلیقه ای  :)
پاسخ :
ای بابا متچکرم دلقک جانم❤
بای پولار
۱۹ تیر ۰۶:۲۳
چقدر دلم خواست از این بوک مارک ها !
آهنگ هم لایک دارد بسیار :)
پاسخ :
درست کن خب :)
بای پولار
۲۱ تیر ۰۵:۰۹
دوست دارم هدیه بگیرم که همیشه به یاد دوستم بیفتم با دیدنش :)
پاسخ :
ساختنش خیلی خیلی کیف میده ^_^
هدیه میدیم بهتون ^_^

بای پولار
۲۷ تیر ۱۰:۴۲
ممنونم. من هدیه‌م رو می‌گیرم ها :)))
پاسخ :
باشه حتما :))
bahar ...
۰۱ مرداد ۱۷:۰۷
این فوق العاده بوددددددددددد چه اهنگییییییییییییییییییی داشتم دوباره پستاتومیخوندم رسیدم به این فوق العاده بود اهنگ
پاسخ :
مرسی که حوصله ات کشید رفتی باز پستامو خووووندی
خیلی
من مرده ی آهنگای مست و ملنگیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان