بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

لپ دار ترین روز اردیبهشت

/


یک بهار 
بک تابستان
یک پاییز
 و یک زمستان را دیدی
از این پس همه چیز جهان تکراریست جز 
مهربانی...*


آخرین روز اردیبهشت، بهشتی ترین روز اردیبهشت و جز بهشتی ترین روز ساله...

پارسال آخرین روز اردیبهشت خدا به من یه حبه ی منگول داد ...

پارسال ما شدیدا در انتظار حبه ی منگول لیدی مهربان بودیم ^_^

بعد کلی انتظار ما حبه ی منگول دار شدیم ... گرد ترین و خوشگل ترین بچه ی دنیا مخصوص گاز گرفتن و مابقی اعمال دلبرانه...

خاله ی من، هر وقت بزرگ شدی یادت نره که قدر خودت رو خیلی خیلی بدونی... حتی اگه ما ها خیلی سرمون شلوغ شده بود به روز مرگی هامون ... من که الان هفته برام بی دیدنت تموم نمیشه اما اگه بعدا هر وقت ما ها کمتر بودیم یادت باشه تو زندگی و عشق خیلی از ماها رو عوض کردی با اومدنت، یه اتفاق ناب و عجیب...

اگه بعدا ها مامانت هرچی خواستی نداد بهت ، بیا پیش خودم یه ساله ی من ...

تو جز ناب ترین اتفاقای زندگی انگوری منی..                        



*نیما


نویسنده : انگور ۲ لایک:)
بوف ولگرد
۰۲ خرداد ۰۰:۰۶
خدا حفظش کنه :)
پاسخ :
ممنوووونم ^_^
مه‍ شید
۰۲ خرداد ۰۰:۳۰
خاله بودن بهترینه :)
پاسخ :
خیلی، خیلی زیااااد
نبات ...
۰۲ خرداد ۰۱:۱۱
خدا حفظش کن
چه شلوار خوشگلی:)
دلم خاست خاله 
پاسخ :
ممنووونم ^_^ راستی عیدتون هم مبارک باشه
منم شلوارشو خیلی دوس میدارم ^_^
فاطمه :-)
۰۲ خرداد ۰۶:۰۹
الهیییی
خدا حفظش کنه
پاسخ :
ممنوووووووووونم ❤❤
دلقــ ــک
۰۲ خرداد ۱۴:۰۰
خدا حفظش کنه :)
واقعا این کوچولو ها نعمتن ...
پاسخ :
ممنونم... واقعا واقعا هم نعمتن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان