بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

حافظ جان

/

 

حافظا تکیه بر ایام چو سهو است و خطا

من چرا عشرت امروز به فردا فکنم؟!



امروز حافظ بخونین و بنویسین چی خوندین و یه آهنگ مست و ملنگ بشنوید از نیاز نواب دوست داشتنی:


فک کنم باید یه کمپین مست و ملنگی راه بندازم ^_____^
دریافت
نویسنده : انگور ۵ لایک:)
طاها میرویسی
۱۳ خرداد ۱۵:۲۲
میشه حافظ نخونم آهنگ مست و ملنگی گوش کنم به جاش؟
پاسخ :
میشه میشه :))
جفتش با هم بهتره اما آهنگ مست و ملنگی فعلا ارجحیت داره:))
طاها میرویسی
۱۳ خرداد ۱۵:۲۲
دنبالتون کردم دنبالم میکنید؟!
پاسخ :
بله بله
مِستر چل تیکه
۱۳ خرداد ۱۵:۴۲
خواننده کیه؟؟
پاسخ :
نیاز نواب ^___^
چپ دست
۱۳ خرداد ۱۵:۵۱
چه اهنگ باحالی بود :-))))
پاسخ :
خیلی دوستش دااارم من
ree raa
۱۳ خرداد ۱۶:۴۱
اهنگایی که تو میذاری رو اول دانلود میکنم بعد گوش میدم اینقدر مطمئنم شیفته کننده خواهند بود:))
پاسخ :
:)))))
^_________^
فاطمه :-)
۱۳ خرداد ۱۶:۴۹
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند/چنین نمانده چنین هم نخواهد ماند
#حافظ
پاسخ :
ای وای چقدر چقدر شعر خووووبیه . جز بهترین شعراست
Faber Castel
۱۳ خرداد ۱۸:۰۰
قشنگ بود، حس خوبی بهم داد واقعا :)
پاسخ :
چه خوب دوست داشتین ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان