بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

کسی باید باشه باید*

/

 ایستاده ام رو به روی پنجره ی آشپزخانه که رو به روی شمال باز میشود و میلاد و در پشت آن دماوند را نگاه می کنم. هنوز جمعه به غروب نرسیده که صدای رعد و برق، غبار دلتنگی می پراکند در هوا... هوای دلم از آسمان هم ابری تر است و دقیقه ها کش دار و به جای 60 ثانیه ، به سال می گذرند. در خانه با صدای بلند قربانی می خواند " من عاشق چشمت شدم شاید کمی هم بیشتر، چیزی در آن سوی یقیین شاید کمی هم کیش تر..."

دلم میخواست کسی باشه که بگه پاشو، پاشو ببرمت بیرون. چیه چسبیدی به این چهار دیواری... چیه نشستی الکی داری غصه میخوری...دلم میخواست یکی باشه که فقط مال من باشه...من براش تعریف کنم که چطورر داره میگذره این روز ها... تعریف کنم که چطور من عاشق چشمش شدم... یکی باشه بیاد چای بریزه و بشینه و گوش کنه...بگه نگران نباش همه چیز درست میشه...دلم میخواست یکی باشه بگه بیا میریم انقلاب راه میریم، یا بریم امامزاده صالح، بریم بشینیم یه جا و آدما رو نگاه کنیم ... براشون قصه ببافیم ، جاشون دیالوگ بذاریم...یکی باشه بگه اشکال نداره هیچ چیز...من حواسم بهت هست...من چهارچشمی هواتو دارم ... اصلا یکی بیاد این آهنگ قربانی رو عوض کنه که داره چشم منو غبار هوا اشک میتدازه... یکی بیاد بگه بیا آهنگ دامبولی بذاریم برقصیم... بیخیال دنیا اصلا... بیخیال فکر و خیال... ببین غروب جمعه ای خدا داره نگاهت می کنه...


* ایرج جنتی عطایی
نویسنده : انگور ۲ لایک:)
فاطمه :-)
۲۱ خرداد ۱۷:۱۳
یکی باید باشه...
پاسخ :
آره واقعا
پریســـآتیـــــس : )
۲۱ خرداد ۱۷:۳۲
برا من هم میشه لطفا از اینا ؟!
پاسخ :
من اگه پیدا کردم شراکتی با هم استفاده می کنیم :))
مه‍ شید
۲۱ خرداد ۲۱:۴۴
و اگر کسی اومد و واقعا خودش بود پرش ندیم بره
پاسخ :
آخ که این خیلی مهمه 
پریا :-)
۲۱ خرداد ۲۲:۱۱
بنظرم اینا فانتزی های قشنگیه.ولی فقط فانتزی!
پیدا نمیشه تو واقعیت.. شایدم من زیادی بدبینم!
پاسخ :
من کل عمرم همیشه به خیلی چیزا می گفتم فانتزیه...  یا مثلا فیلم هندیه مگه ؟... یا میگفتم فقط این چیزا توی داستان ها میاد...
اما به ابن نتیجه رسیدم نه واقعا هم یه چیزایی اتفاق میوفته که اصلا باور نمی کنی...
اما منم زیادی بدبینم به همه چی
ree raa
۲۲ خرداد ۰۹:۵۴
از هوای ابری جمعه فراری نبود و کسی نبود بگه پاشو بریم بیرون چیه تو خودت از این رو خودم رفتم به مامانم گفتم پاشو بریم خرید اصنش:/ :))
پاسخ :
خرید بهترینه بهتریناست اصلا...
bahar ...
۲۲ خرداد ۱۲:۴۸
اون تکیه سبزه عجیب لایک داشت
پاسخ :
بهترین آهنگ دنیاست
طاها میرویسی
۲۲ خرداد ۱۵:۰۷
خب خودت به خودت بگو که بری بیرون
پاسخ :
معلومه که میگم . من کلا خونه نشین بشو نیستم :))
اما خب از تنهایی جایی رفتن هم گریزانم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان