بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

برج میلاد...

/

همچنان باز برج میلاد منتظریم...

نویسنده : انگور ۴ لایک:)
آقاگل ‌‌‌‌
۰۶ تیر ۱۹:۱۱
برج میلاد چه خبره مگه؟
:)
پاسخ :
ای بابا آقا گل . نوشته بودم که همایشه و ... حتی گفتی سعی میکنم بیام...
بای پولار
۰۶ تیر ۲۱:۱۲
چرا پست قبلی رو برداشتی؟ حداقل جواب کامنتمون رو می دادی..
پاسخ :
من خیلی عذرخواهی می کنم .  من بعد یه شببانه روز کار مداوم و سنگین تازه الان رسیدم خونهو. فقط تونستم پست بذارم که نکنه کسی برنامه ی اومدن داشته باشه...
والا ما یه همایش داشتیم به اسم کوچه گردان عاشق توی برج میلاد که یهو پلیس امنیت گفت ما مجوز نمی دیم و لغو بشه... با این حال که همه چیز ازصبح در حال آماده شدن بود و یک هفته بیشتر بچه ها مشغول تبلیغات بودن... خلاصه که لغو کردن و حتی مسیر های دسترسی رو به اون سمت بستن! با مذاکره و تلاش دوباره اجازه دادن...
پست قبلی رو برداشتم که خب کلا نباشه خبر کنسلی . اما دیدم نمیشه که . اینو گذاشتم.
من معذرت میخوام به خاطر جواب ندادن بذارینش پای خستگی و حواس نادرست من
فاطمه :-)
۰۶ تیر ۲۲:۲۸
کنسل شد؟نشد؟:-/
پاسخ :
شد اما بعد نشد..
ree raa
۰۷ تیر ۰۱:۱۷
:(
پاسخ :
دیوانه مون کردن به خدا
بای پولار
۰۷ تیر ۰۸:۳۳
ای بابا شماها رو دیگه چرا جلوتون رو می گیرن. شما که کار خیر می کنید اونم به نام حضرت امیرالمونین. خدا به جای گرم بزنه این مردم آزارها رو.
پاسخ :
این شکی ها بود دیگه...
ree raa
۰۷ تیر ۱۱:۵۷
دیگه فکر نمیکردم با این گروه این کارو کنن! انگار میتینگ و دورهمی تفریحی بوده! از دست اینا!
پاسخ :
واقعا از دست اینا
هناسه سرد
۰۷ تیر ۱۵:۳۸
چقدر اهنگ های تو وبلاگت عالی و با مناسبتن....
پایار باشید
پاسخ :
ممنووونم از این که وقت گذاشتی گوششون دادی ^__^
آقاگل ‌‌‌‌
۰۸ تیر ۰۳:۳۰
امان از آلزایمر -__-
امان از درد پیری.

من اعتراف هم میکنم منظور اون پست رو اشتباه متوجه شده بودم. آخه من اصفهانم. تهران همایش برج میلاد چطور میتونستم بیام که گفتم میام تو اون پست؟ -_-
 عذر میخوام در کل..
پاسخ :
:)) خواهش می کنم
bahar ...
۰۸ تیر ۱۵:۳۲
(: همچنان
پاسخ :
کم پیدایی بهار؟؟
bahar ...
۰۹ تیر ۲۱:۳۱
(((: ببخش عزیزکم یکم فشارزندگی خخخ الکی مثلا من شاخم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان