بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

آهای! شمایی که بوی بهارنارنج میدی...

/

یه سری آدم ها هستن که دیدنشون حالت رو خوش می کنه و خیالت رو پر میکنه از مستی انگور ناب زندگیت...

منظور از دیدن، فقط فاصله ی یه متری بینتون و دیدن روی ماهشون نیست...

این آدما ممکنه شکل یه پیام باشن، یا نوتیفیکیشن اینستا،یا ستاره ی روشن شده ی وبلاگ و یا حتی یه لبخند توی کامنتا...این آدما حتی اگه مجازی هم باشن، حقیقی تراز خیلی های واقعی ان...

شکل یه نسیم خنک می مونن که وسط گرمای ظهر تابستون میوزن بهت و روحت رو تازه میکنن...

این آدما وقتی حضورشون از کنارت رد میشه تمام وجودتون انگار پر میشه از یه حس خوب، یه حسی مثل بوی بهارنارنج شربت خنک موقع تشنگی یا... بوی چای دم کشیده ی خستگی با کلوچه های شمالی موقع خستگی‌ یا...بوی یاس لای چادر مادربزرگ وقت اذون یا...

تصورشون کردین؟

دارین از این آدما؟

خوش به حالتون ^_^


#اولین_مستی_انگور_ناب_زندگی


*عکس از اینترنت



نویسنده : انگور ۳ لایک:)
طاهاعیان خوشمزه :)
۲۲ تیر ۲۲:۱۳
باید دنبال این افراد خوشبو بود :)
پاسخ :
اره واقعا
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
۲۲ تیر ۲۲:۳۹
ای کاش یکی از اینا تو زندگی من بود :)
پاسخ :
بگرد مهسا، حتما هستن..
بای پولار
۲۲ تیر ۲۳:۵۵
وای چقدر این جمله‌ی اگه مجازی هم باشن، حقیقی تر از خیلی‌های واقعی‌ان به دلم چسبید.

فکر کنم داشته باشم از این آدما :)
ولی خب چقدر دوست دارم خودم هم همین طور فردی باشم برای حتی شده یکی از دوستان مجازیم...
پاسخ :
خیلب خوبن این ادما ...
واقعا خیلی خوب و مهمه که ادم سعی کنه از همین ادما باشه
مه‍ شید
۲۳ تیر ۰۰:۵۸
مخصوصا اگر یوهویی باشه
پاسخ :
اره واقعا... هر چیز خوبی، یهوییش خوب تره ^_^
| پریســآتیـــس | (:
۲۳ تیر ۱۰:۴۴
وقتے عنوان رو خوندم تو ذھنم بود کہ بیام کہ بگم: جانم ؟ صدام کردے؟ :دی
پاسخ :
بله بله با خود خود شما بودم ^_^
ریحانه. الف :)
۲۳ تیر ۱۰:۵۳
^.^
توهم داری از این آدما ؟؟! :))
مخصوصا اونایی که شکل یک پیامن !خی لی وقت شده که منتظر یک اس موندم ولی متاسفانه هنوز کسی بهم اس نداده؛ تادیروز که یه دوست دوساله بهم پیام داد و چقدر خوشحالم کرد :))
پاسخ :
اره ^_^
چقدر خوووووووب و جذذااااب... اصن یهو یه نفر که فکرشو نمیکنی بهت پیام بده خیلی حال خوبی داره
ریحانه. الف :)
۲۳ تیر ۱۰:۵۳
همونجـا که دلبر خونه داره ^.^
مرسی عزیزم :* مرسی که چند تا پست و خوندی :*
پاسخ :
میام میخونم همه ذو . وقتم زیاد نبود چندتایی خوندم. تازه نظرم ندادم . باید وقت مناسب بذارم براش 
b lue
۲۳ تیر ۱۴:۳۱
خب تو یکی از اون آدمایی ... :)
پاسخ :
ذووووووق مرگ...
خر کیف.....
دست و جیغ و هووووووورررررراااااا....
من مردم :))
من الان حالتم در حال نوسان این بالایی هاس:))
ree raa
۲۳ تیر ۱۶:۳۶
کاش این ادما ضرب در هزار شن تو زندگی همه، اما بهتر از اون،کاش خودمون از اونا اداما باشیم یا لااقل بشیم:))


عکس محشره! اصن انگار دست دراز کنم نارنجه تو دستم میاد! 
پاسخ :
اخ اگه ادم بشه که برای کسی این شکلی بشه ^_^
.
منم اول عکس نذاشته بودم یهو تو تلگرام اینو دیدم اضافه اش کردم . خیلی خوووووب و به نپقع و دلچسب بود دیدنش
دلارام
۲۳ تیر ۱۸:۰۹
اون پرتقال دوتایی رو تو عکس خیلی باحاله...ای کاش یکی مثلشو داشتم..اونوقت روش چشم و ابرو میکشیدم:((
پاسخ :
:))
کدوم دقیقا؟؟؟
ساکن طبقه 40
۲۳ تیر ۲۳:۳۶
تا حالا اینجوری بهش فکر نکرده بودم ...
مدت هاست که یادم رفته چیزی را بو کنم ... فکر کنم باید خودم را عوض کنم :|
پاسخ :
همه چیز یه بویی داره، یا شبیه یه بویی هستش دست کم...
عوض نکن خودتو، شروع کن بو کردن^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان