بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

من

/

من از داشتنت به خودم افتخار میکردم! از تمام راهی که به سویت دویده بودم! از تمام قصه هایی که پشت سرمان بود!

اما میانه ی راه یادم رفت که به خودم هم باید افتخار کنم! میدانی، بودن هیچ کس نباید تو را از خودت بیاندازد! چون هنگام رفتن تو می مانی و یک *من* زمین خورده!

دوست بدارید هم او را و هم خودتان را! مبادا فراموش کنید و گم شوید در دوست داشتنش! مبادا یک روز به خودتان نگاه بیاندازید و مفهوم خودتان را نفهمید!

نظاره کنید اول خودتان را، سپس او یتان را! حالا جای او هر چه خواستید بنشانید! خدا را ... شخصی را... شی ای را...

با تمام قدرتتان به سمت او که دویدید، خودتان را جا نگذارید! *من*هایتان بی ارزش نیستند، منیّت هایتان چرا...

تفاوتشان را درک کنید و درطول راه از منیت هایتان کم کنید نه از من بودن هایتان.‌‌‌..

نویسنده : انگور ۳ لایک:)
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
۲۴ تیر ۱۱:۵۶
عاااالیییی👍👍👍👍
پاسخ :
منچکرم ^_^
بای پولار
۲۴ تیر ۱۲:۰۱
صد در صد درسته. چون کسی که خودش رو دوست نداشته باشه، اصلا رسم دوست داشتن رو بلد نیست.
و چه زیاده خواهه قطعا اگر از دیگران توقع محبت داشته باشه. وقتی مهر خودش رو از خودش دریغ می‌کنه.
پاسخ :
ادم بعضی وقتا خودش رو دوست داره ها اما یادش میره . ادم هر روز و هر روز باید یاداورری کنه که خودشو دوس داره...
موافقم
b lue
۲۴ تیر ۱۲:۳۰
سطر پایانی واقعن عالی بود انگور جِآن :)
پاسخ :
متچکرم آبی جان جان

فاطمه :-)
۲۴ تیر ۱۲:۵۰
ایول 👍
آره «من»من با منیتم تفاوت داره
من بودن ینی اینکه خودم باشم بیش از اندازه نگذرم از خودم خودمو وادار به عوص شدن نکنم
ولی منیت خودخواهیه حرف حرف من باشه!!
پاسخ :
افرین ... کاملا همینه که میگی
book worm
۲۴ تیر ۱۳:۰۳
عاااااااالیییییییی
پاسخ :
:***
آقاگل ‌‌‌‌
۲۴ تیر ۱۳:۳۰
یاد این شعر ابوسعید ابولخیر افتادم. یک کمی نظرش با شما متفاوت تره البته :)

با من بودی منت نمی دانستم
یا من بودی منت نمی دانستم
چون من شدم از خودم برون دانستم
تا من بودی منت نمی دانستم!
.
میگه وقتی که تو بودی و من هم بودم نفهمیدمت.
وقتی که تو همون من بودی بازهم نفهمیدمت
وقتی که منیتم رو گذاشتم کنار فهمیدم چیستی تو.
و فهمیدم مشکل از این منیت بود. که باعث میشد تورو نشناسم.
به عبارتی همون شعر معروف که میگفت بیدلی در همه احوال خدا با او بود. او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد!
پاسخ :
چقدر شعر خوووووبیه... چقدر خوووووووووبه...خیلی خووووووووووووبه!!!!! تا حالا نشنیده بودم! و خیلی ممنون به خاطر نوضیحه ^_^
الیته نظرش خیلی متفاوت نیس. دقیقا به نظرم اون منیت رو داره توضیح میده که میگم .
*من*ی که گفتم بیشتر شبیه اعتماد به نفسه 
دلقــ ــک
۲۴ تیر ۱۶:۰۱
خیلی خوب بود :)
مخصوصا سطر پایانی :))

پاسخ :
متچکرم دلقک جانم
ساکن طبقه 40
۲۴ تیر ۲۰:۰۴
آن کس که تو را با تو کند یار تو آن ست ....
پاسخ :
دقیقا ^_^
ریحانه. الف :)
۲۵ تیر ۱۵:۳۱
اصلا دهنم بسه شد :))) عالی بود این متن ..دقیقا همینه!
اصن چرا با رفتن کسی که ارزش مو نداشته باید نابود شم؟! من هنوز هم منم!
تفاوتشان را درک کنید و درطول راه از منیت هایتان کم کنید نه از من بودن هایتان.‌‌‌.. :)))
این متن بالایی مثلا کپی شده که اینجوریه فونتش :/
پاسخ :
واقعا ... اگه آدم خودشو یادش نره ،  بعدش نمیشینه بگه اصلا من کی بدم؟ من چی میخواستم؟ من چی میخوام...
ریحانه. الف :)
۲۵ تیر ۱۵:۳۳
عه! فونتش درست شد :)
# میدونی این موضوعیه که درد خی لی هاس... این نامردی هایی که میشه خی لی بدن ؛ و فقط و فقط به جرم اینکه پای یک نفر خودتو گذاشتی و پیرتر شدی..
شاید این پستت جواب خوبی باشه برای آدم های پست من :)
پاسخ :
تو پست تو دقیقا من همونم آدمی ام که فک میکنم کیه که چشماشو و ابرو و آغوش از من بهتره و کیه که جا من اومده...
تو این حال خودت منِ خودت رو هم دوست داشته باشی باز اندرخم همون کوچه ای ...
ریحانه. الف :)
۲۵ تیر ۱۵:۳۴
نه نظرات فقط تایید نمیشن ..ولی من نظرای گرانبهاتونو نگه میدارم برای خودم و کلی ازشون لذت میبرم :)) اتفاقا میخوام نظرتونو بگین درباره ی نوشته هام...
:))
پاسخ :
خب خداروشکر... گفتم نکنه بد باشه نطر بدم:))
bahar ...
۲۵ تیر ۱۵:۳۷
عکس وای عکس فوق العاده بود
پاسخ :
خب منم دیگه ^_^ اصلا هی منتظر بودم یکی بگه عکس چه خوبه ... کسی نگفت :))))))
مرسی که گفتی :)) داشتم دق میکردم :))
هذیان سرا
۲۵ تیر ۱۹:۵۴
سلام:)
با دنبال کردن همدیگه موافقین؟:)
پاسخ :
یله چرا که نه
bahar ...
۰۱ مرداد ۱۶:۴۹
جدا عکس تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلیییییی قشنگ بود
پاسخ :
قربان شما . مرسی . اره منم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان