بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

دلتنگم آنچنان...

/

این چه دنیاییه وقتی نشه گفت : آهای فلانی ای که ذوستت دارم دلم برات تنگ شده، زیاد زیاد...

 


 از اونجا که گوشی انگور از دست رفت و روشن نمیشه جمعه صدادار نداریم . به جاش بشنوید از علیرضا جان قربانی...

دلتنگ...
شعر از فریدون مشیری عزیز...
 

دریافت
 
نویسنده : انگور ۱ لایک:)
book worm
۲۵ تیر ۲۱:۰۲
واقعا.. این چه دنیاییه؟! دلتنگی هم جرمه ظاهرا..
پاسخ :
من شدیدا دلم پره ازش...
ree raa
۲۵ تیر ۲۱:۰۵
یعنی با کله پریدم وبلاگت با روشن شدن ستاره واسه شنیدن جمعه صدادار:)))قشنگ
خوردم تو دیوار :)) ولی خب پذریفته هست ازت ،قربانی جان هم عالی :)♥
پاسخ :
:)) ای جان :)) صبح پا شدم گوشیمو تا گرفتم دستم خاموش شد و دیگه حال نکرد روشن بشه...
خیلی خیلی عالی<3
مه‍ شید
۲۵ تیر ۲۱:۰۸
جان جان :)
پاسخ :
^_^
گربه بنفش
۲۵ تیر ۲۳:۴۲
قربانی جان جان:**
پاسخ :
^_^
ساکن طبقه 40
۲۶ تیر ۰۰:۲۰
دنیای خوب ... وگرنه چه بلبشویی می شد :))
پاسخ :
چرا بلبشو؟؟؟؟؟
بای پولار
۲۶ تیر ۰۸:۵۸
ای بابا. امیدوارم زودتر گوشی درست بشه...

در ضمن راست می گی چرا نمی شه گفت؟!
پاسخ :
نه دیگه فک کنم از دست دادمش ...
درستش به گفتنه... بگین آقا ... بگین...
فاطمه :-)
۲۶ تیر ۱۴:۳۶
خدا بیامرزه گوشیتو:-D 
پاسخ :
اره واقعا :((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان