بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

امروزتون با طعم چای لیمو و عسل

/


قرار بود صبحتون با طعم چای لیمو و عسل باشه اما از اونجا که صبح جمعه های من برخلاف بقیه به جا استراحت و آرامش، تو بیمارستان کودکان میگذره و من هی یادم میره قبل رفتن بیمارستان، پست بذارم... عصر جمعه تون خوب و خوش طعم باشه...

امروز رو دعا کنیم برای بچه های توی بیمارستان 

بشنوید پریا با صدای انگور^_^



نویسنده : انگور ۵ لایک:)
ویار تکلم
۰۸ مرداد ۱۵:۵۵
با آرزوی سلامتی همه کودکان بیمار :(
پاسخ :
ایشالله
ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
۰۸ مرداد ۱۵:۵۶
مرسی :)
پاسخ :
^_^ خواهش میکنم
Lady cyan ※※
۰۸ مرداد ۱۵:۵۷
:))))))))))))
عکس ^___^
من اگه از اون دفترا داشته باشم هیچی توش نمینویسم حیف  :/
اخه دست خطم خیلی بده :0
ایم ممنون عصر شمام با طعم چای و لیمو عسل باشه :)
هیم...
بچه های توی بیمارستان :(
خدا همه رو کمک کنه...
صدای انگور ^___________^
دارم گوشش میدم ^_____________^
خیلی خوبه ها :)
تشکرات شدید الان رسیدم به اونجا که میگی اسب سفیدم ببینید :))))))
پاسخ :
منم همه صفحه های اولشو مرتب نوشتم :))) بعدش نه :))
منم دست خطم خوب نیس:)).
من عاشقتم که لحظه به لحظه گزارش میدی :))
Lady cyan ※※
۰۸ مرداد ۱۵:۵۸
مدیونی اگه فکر کنی من پست های همه رو اینجوری نمیخونم ^_____^
پاسخ :
:)))) ^_^
Lady cyan ※※
۰۸ مرداد ۱۶:۰۱
^___________^
تموم شد :))))))
عالی بود :))))))
ممنون انگورجان :)))))
پاسخ :
خواهش می کنم ^_^ خواهش می کنم ^_^
مرسی:))

^____________________^ بزرگتر
ree raa
۰۸ مرداد ۱۶:۱۷
دوست نداشتم تموم شه... چقدر صدای زیبا و با احساسی داری و چقدر هر یک کلمه رو با تمام حست بیان میکنی...
لذت بردم
ممنونم ازت
پاسخ :
مرسی ری را جانکم ^_^:**********
چه خوب دوستش داشتی ❤
book worm
۰۸ مرداد ۱۶:۲۵
واااای پریااااااااا..
یه بار یه نفر قرار بود اینو واسم بخونه، ولی هرگز نخوند..
مرسی. واقعا حس و حال خاصی بهم داد. خیلی خاص..
پاسخ :
مال خود خودت ^_^
چ خوب و جذااااب
book worm
۰۸ مرداد ۱۹:۱۸
خیلی خیلی مرررسییی عزیز دل :-* :-*
پاسخ :
قربانت :*
فاطمه :-)
۰۸ مرداد ۲۲:۰۶
چ کار خوبی میکنی...:-) 
پاسخ :
کدوم کار؟
فاطمه :-)
۰۹ مرداد ۰۸:۰۷
جمعه ها میری بیمارستان کودکان:-) 
خوشحالشون میکنی:-) 
پاسخ :
اها. مرسی عزیز جان ^_^
bahar ...
۰۹ مرداد ۱۴:۴۹
(: چمعه نتونستم بیام ولی الان خیلی خوش حالم صدای قشنگتومیشنوم
پاسخ :
من خوشحالترم ^_^
ree raa
۰۹ مرداد ۱۸:۳۱
راستی انگور جانم
گفتی بودی پیشنهادامون رو بدیم واسه جمعه های صدادار 
میشه شعر"به علی مادرش گفت روزی" فروغ رو هم بذاری تو صف:)؟ من خیلی دوستش دارم ! با صدای عمو خسرو هم هست اون ، ولی دوست دارم با صدای تو هم داشته باشمش:)
پاسخ :
چشم چشم چشم ^_^
ح.آ :)
۱۱ مرداد ۱۴:۳۴
وای این دفتره رو!!^_________^ آدم دلش میخواد کلی توش بنویسه همش :))
لیمو :)))

هرشب آرزوی شفای بیمار هارو می کنم ....کاش هیچ بیماری توی دنیا نباشه :(
پاسخ :
اره :))))
لیمو و عسل ^_^
کاشکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان