بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

معنا و تنهایی

/



دنبال معنای هر چیز‌ گشتن، سخت ترین بخش زندگی آدمیست. دنبال معنای زندگی، عشق، مرگ و ... . 

تعریف کردن هر چیز در غالب معنا، می تواند حاوی درد و رنج بزرگ و یا حتی شادی خالص تر و ویژه شود. اما در دو حالت آن، بیشترین چیزی که نصیب آدمی میکند، تنهاییست...


*عکس از اینترنت



نویسنده : انگور ۷ لایک:)
دیو مهربون
۲۴ مرداد ۱۹:۳۵
بند پر مفهومی بود...
پاسخ :
:)
ویار تکلم
۲۴ مرداد ۱۹:۳۶
بعضی معنا ها در قالب کلمات معنی نمیشن باید اون ها رو حس کرد و چشید...
پاسخ :
اره واقعا . بعضی چیزا رو اصلا نمیشه تو قالب کلمه آورد
ree raa
۲۴ مرداد ۲۱:۲۵
تنهایی...
پاسخ :
:(
مه‍ شید
۲۵ مرداد ۱۱:۱۱
دوست دارم تجربشون کنم بعد معنیشو بدونم

پاسخ :
بعضی وقتا نمیشه واقعا . از کجا با چیز دیگه ای اشتباهش نمی گیری؟؟؟؟ البته گفتم که دنبال معنیش بودن تنهایی میاره چون اکثرا معنات با اون چیزی که هست فرق می کنه .مثلا من واقعا مهنای دلتنگی برام یه جپریه که دو دنیا فقط شامل دو نفر شده . بعد بقیه بدشون میاد بهشوون نمیگم دلم برات تنگ شده
پت pat
۲۶ مرداد ۱۷:۴۶
بله درسته 
باید درکشون کرد
پاسخ :
ممنونم از موافقتتوووون ^_^ 
منم ترجیحم اینه که متوجه معنای هرچیز بشم . 
بای پولار
۲۷ مرداد ۱۳:۲۰
منظورت از این تنهایی آوردنه رو نفهمیدم اما یه خورده که فکر کردم و جواب کامنتات رو هم که خوندم دیدم آره. بعضی وقتا تفسیر من هم یه چیز دیگه بوده و فرق داشته با دیگران و این هم شاید از دلایل انزوایی هستن که دچارشم...
پاسخ :
خوحالم خوندی و فهممیدی منظورمو . من بعضی وثتا واقعا در رسوندن منظورم نا توان میشم :(
آبان دخت ...
۲۸ مرداد ۰۰:۱۶
تامل برانگیزه...باید چندبار خوندش...عالی...ممنون.
پاسخ :
مرسی مهربام جان
هنوز یلدا
۱۵ شهریور ۰۹:۱۹

به به

کیف کردم از وبلاگت ...

پاسخ :
قربانت هنوز جان ^____^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان