بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

باز نیامد بوی ماه مهر...

/

دیگر هیچ وقت آنقدر کوچک نمیشوم! و هیچ وقت آنقدر دلم بزرگ نخواهد شد! هیچ وقت اول مهری نخواهد آمد که مقنعه ی تنگم را سرم کنم و لپ هایم از دوطرف آن بیرون بزند و جای دو دندان جلویی ام خالی باشد! و من سوژه ترین سوژه ی عکاسی پدر باشم...

دیگر هیچ وقت روز اول، مادر از زیر قرآن مرا راهی نمی کند و من خواب خواب تا اتوبوس آبی رنگ جلوی در نخواهم رفت...

دلم برای چه چیزها که تنگ نشده... دلم چه چیزها که نمی خواهد... می توان مرثیه ای برای کودکی نوشت برای لی لی رفتن روی سنگفرش ها و بازی پا گذاشتن روی برگ ها... می توان در غم این بزرگ شدن و دل سنگ شدن گریست که هر چه میگذرد بوی مهری از مهر و آبان و آذرش نمی آید...

نویسنده : انگور ۱ لایک:)
پریسآتیس (:
۰۴ مهر ۲۱:۱۱
یه روز خودت ڪسی میشی ڪه دختر ڪوچولوت رو از زیر قرآن رد میڪنی (؛
پاسخ :
نمی دونم شاااید...
آقاگل ‌‌‌‌
۰۴ مهر ۲۲:۰۷
خب شاید بعنوان کسی که اون مقنعه تنگ رو پوشیده بود دیگه بوی ماه مهر رو نشنوین ولی خب ان شالله میشه در جایگاه اونی که عکس میگیره یا مقنعه رو درست میکنه و دست اون بچه کوچولو رو میگیره باز هم بوی مهر رو شنید.
:)

پاسخ :
^_^
بای پولار
۰۵ مهر ۰۰:۰۹
منم این روزا از دیدن بچه هایی که برمی گردن از مدرسه و حتی پدر و مادراشون که با شوق دستشون رو می گیرن و گوش می سپرن به اخبار مدرسه ها چقدر دلم می گیره.
چقدر حسرتشون رو می خورم. اون قدر که افسردگیم وحشتناک عود کرده و حتی با بالابردن دوز قرص هام به دستور پزشک هم درست نشده...
پاسخ :
ای بابا امیدوارم بهتر بشین و دوز قرص هاتونم کم بشه
مینا بهین
۰۵ مهر ۱۸:۳۶
من که همچین حسی ندارم.به نظرم ما ادما تا وقتی یه چیزو دارم کلی ازش بیزاریم و دلمون میخواد تموم شه.وقتیم تموم شد حسرتشو میخوریم
حالا اگه باز برگردیم عقب،باز بیزاریم ازش :)
نکته در اینه که از اون چیزی که الان هست،کلی حالشو ببریم ^_^
پاسخ :
اره واقعا تا چیزی هس داریم غر میزنیم به اوضاع...
منم شدیدا باهات موافقم ادم باید از الانش کلی استفاده کنه و حالشو ببره . کلا فلسفه منم همینه :)) اما خب دلیلم نمیشه ادم دلش تنگ نشه ...
اما خر مدتیه کمتر دارم حالشو میبرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان