بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

من کوچک سرگردان

/

بعضی وقت ها فکر می کنم برای درد ها کوچکم ... 

برای حسرت روزهای گذشته کوچکم ...

برای خاطره ها کوچکم...         

برای غم ها کوچکم...

یا مثلا برای اینکه قربانی، بی قرارش را بخواند کوچکم...

مگر میشود به دنیا آمد و برای دنیا کوچک بود؟ مگر قرار نیست همه چیزمان اندازه باشد؟ مگر قرار نبود تحمل همه چیز را بدهد؟

بعضی وقت ها فکر میکنم گم شده ام در این دنیای ترسناک! سرگردان و کوچک، کوچک و سرگردان...

چگونه میشود تنهایی از خود کوچکمان مراقبت کنیم؟  


بشنوید : بی قرار _ علیرضا قربانی
نویسنده : انگور ۴ لایک:)
مه‍ شید
۲۳ آبان ۲۱:۴۱
علرضا قربانی عشقه
پاسخ :
واقعا عشقههه
ree raa
۲۳ آبان ۲۱:۵۴
گذاشتم موزیک رو 
چه حالی ...

+ این پست از اوناس که شاید ده بار خوندمش ! باور کن
چقدر به حال دلم میخورد...
و اون علامت سوال آخر... 
پاسخ :
همه ی ما تو زندگیمون این حی رو داشتیم فک کنم!
چجوری تنهایی از خود کوچیکمون مراقبت کنیم تو این دنیا؟
میم _
۲۳ آبان ۲۳:۱۲
حس میکنم ما وبلاگ نویسا کلا کوچیکیم واسه غصه های این دنیا
واسه همین اومدیم اینجا،بدون اینکه کسی بشناستمون
حسم بود.
پاسخ :
اره شاید . اصلا شاید یه راهیه واسه مراقبت کردن از خودمون . واقعا نوشتن یه راه مراقبت کردنه ... مراقبت کردن از خودمون که دیوونه نشیم
بای پولار
۰۷ آذر ۱۱:۳۸
برای من دنیا دو وجه، منظر و تظاهر داره. یکی صورت مادیش و یکی وجه درونی و فلسفیش.
این روزها احساس می‌کنم تو هردو جبهه کوچیک و ضعیفم. خیلی خیلی ضعیف...
پاسخ :
برا همه همینطوره . چه ناراحت شدم که تو و ری را احساس مشترکی داشتین با من تو این پست . 
اما خب بیاین به هم کمک کنیم قوی بشیم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان