بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

جاده اسم منو فریاد میزنه...

/




خب اول از همه اینکه :


+کجا بریم؟ با کی بریم ؟

همه ی ما ها یا کار داریم یا دانشگاه داریم یا اصلا حتی مشکلات خاص خودمون رو داریم که بهمون اجازه ی سفر رفتن طولانی رو نمیده ! پس خب یعنی بیخیال سفر بشیم ؟ نه !

اگه خیلی تازه کارین و خیلی گرفتار بیاین و از سفر ها و یا گردش های یه روزه شروع کنین! اگه مثل من دیدنی های شهرتون رو ندید از اونجا شروع کنید . اگه دوستای پایه ندارید و تهرانید بیاین همراه یا من شروع کنید به گشتن تهران ! یه پیام بدید میای بریم فلان جا رو ببینیم؟ یا اصلا منتظر یک همراه خوب نباشید . شما می تونید تنهایی از همه ی چیزا لذت ببرید...

فراتر از تهران اینکه خیلی جاها هستش که می تونید یه روزه صبح برید و برگردید. فقط حتما لازمه که تجهیزات خوب و مناسب فصل رو همراه خودتون داشته باشید.

الان پاییزه و فصل کوه و جنگل. بزنید بریم...


+چیا ببریم ؟

اگه دارید سفر درون شهری می کنید که هیچی! همه چیز نزدیکتون هست . شما خودتونید و دل با صفاتون...

اگه دارید برای یه روز خارج میشید حتما اولش آب و هوا رو چک کنید . من چون به شدت آدم سرمایی ای هستم میذارم موج یهویی سرما تموم بشه :)) ( البته شما اینکار رو نکنید نباید بذارید چیزی جلوی شما رو بگیره) 

وسایل مورد نیازتون اول از همه قاعدتا خوراکی خواهد بود :)) وعده های صبحانه و نهارتون رو با خودتون ببرید . حتما با خودتون آب و شیرینی جاتی مثل خرما و کشمش همراه داشته باشید . لباس گرم جز الویت های شماست اما زیاد کوله رو سنگین نکنید . و با خودتون زیر انداز ببرید . یا زیر اندازهای حصیری سبک و یا زیرانداز های تک نفره .

اگه مثل من گرد و قلمبه و نا کوهنورد باشید حتما باتوم داشته باشید ( باتوم یه وسیله ایه مث عصا) و توی کوه خیلی کمک می کنه . کفش کوهنوردی بپوشید و اگه نبود کتونی ! اما شدید مراقب باشید که خیس نشه پاتون. اگه گتر دارید هم حتما ببندید که الان فصل استفاده از گتره.


اینا اقدامات روز قبل از سفرتونه . یه تصمیم برای رفتن و یه سری وسیله . توی پست بعدی مینویسم که کجا رفتم و چطوری بود:

_ارفع ده بهشت پاییزی _

نویسنده : انگور ۰ لایک:)
ree raa
۰۱ آذر ۲۰:۲۷
اصن خیلی دوسِت دارم با این خوبی ها و رنگی رنگی بودنت^ـ^
پاسخ :
قربونت برم من :*** فک کنم تو جز معدود کسایی هستی که موندی ... فک کنم تازگیا خیلی حوصله سر بر شدم
آقاگل ‌‌‌‌
۰۲ آذر ۱۴:۲۴
گتر چیه؟
.
چایی رو یادتون رفت! جزء ضروری ترین وسایل چایی و کتری و قند و کبریتشه. اگه جایی مناسب بود بشه یک چایی آتشی هم زد به بدن. ^_^
پاسخ :
گتر یه چیزیه برای اینکه گل و برف و آب داخل کفش نره . فاصله ی بین کفش و شلوار رو پر می کنه . از زیر با تسمه به پایین کفش بسته میشه و بالاش تا ساق پا میاد و ضد آیه . از سرما زدگی پا جلوگیری میکنه.
اصلا اصل اساسیه این سفرا به چایی آتیشی بودنشه . اما خب بعضی وقتا که باید سبک سفر کرد باید به فلاسک های تک نفره بسنده کرد . البته دستشویی هم معضل مهمی که من دیگه بهش ورود نمی کنم :))
pary daryay
۰۲ آذر ۱۴:۵۷
((-: چه عکس خوووبی
پاسخ :
متچکرم ^_^ 
انقدره خود جاش خوووب بووود که نگوووک
میم
۰۲ آذر ۱۵:۰۸
چه خوبی انگور جان:)
چه خوبی اخه تو
پاسخ :
ای بابا خوبی از خودته میم جانم ^_^
بای پولار
۰۷ آذر ۱۱:۴۶
این گتر چه چیز خوب و لازمیه! تا حالا ازش نشنیده بودم. ممنون بابت معرفیش.

راستی معضل دستشویی رو به راحتی ازش رد نشو. بابا خیلی مهمه!!!
پاسخ :
من اگه زشت نبوود تو شهرم استفاده می کردم :))

خیلییی مهمه ... یعنی در اطرافیانم از من سوسول تر نداشتیم!! یعنی من 7 سال مدرسه یه جا بودم 7 بار دسشویی نرفتم حتی اونجا :)) اما خب کلیت قضیه دسشویی رو کم اهمیت تر میکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان