بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

دانشجو آسوده بخواب ...

/

شهید بهشتی گفته:" دانشجو موذنی است که اگر خواب بماند نماز امت قضا میشود"

بعله! به این شکل که ما حقیقتا کلا دانشجویان به خواب رفته ای هستیم و بعضی هامون بدتر خودمون رو به خواب زدیم و از همه ی اینا هم بدتر که گه گداری که یه دانشجویی خیلی از خواب بیدار میشه مشایعتش می کنن به خواب ابدی!

این وسط امت هم خواب تر از دانشجوها! غذاشون قضا میشه خوابن! حقشون قضا میشه خوابن! دینشون قضا میشه خوابن! آرمانشون قضا میشه خوابن! 

همه خسته نشدین از این همه خوابیدن؟


نویسنده : انگور ۶ لایک:)
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ آذر ۱۶:۳۹
حرف حق میزنید. حرف حق هم از قدیم گفتن بی جوابه. 
چی بگم؟

پاسخ :
منم دقیقا همین حس رو ی پست شما داشتم :))
دایناسور
۱۶ آذر ۱۶:۴۸
کاش دانشجو هایی مثل  دانشجو های خط امام اول انقلاب  رو داشتیم تا اختلاس گری جرات دست درازی ب بیت المال را نداشته باشد .
پاسخ :
من با نظرتون مخالفم اما . الان نیاز به دانشجو های فعال و آگاه داریم . نه جو زده و اصطلاحا انقلابی . الان فضای ملتحب لزومی نداره .
فک می کنم با دانشجو های فعال و آگاه بشه خیلی چیزا رو کم کرد مثلا همین اختلاس گری رو...
pary daryay
۱۶ آذر ۱۸:۲۶
^_^روزت مبارک
دی:نخوابم خیلی پاشو برو بخون
پاسخ :
:)) من یه مدت کوتاهیه که دانشجو نیستم دیگه :))
شما چجوری می تونی تو سرما پتو رو ببینی خوابت نگیره اصلا:))
ree raa
۱۶ آذر ۱۸:۴۴
امروز داشتم فکر میکردم کاش دانشجوی حقوق بودم و خیلی اتفاقی راهم باز میشد به این جلساتی که به قول تو دانشجوهای فعال و آگاه برگذار میکنن:))
دانشجوهای دور و بر من مشکلشون امروز این بود که واسه روز دانشجو یه ساندیسم ندادن حتی! 
پاسخ :
فقط دانشجو حقوق نباید باشی . کلا میشه تو هر شرایطی فعال و آگاه بود ^_^
این دانشگاها که چیزی نمیدن به آدم
میم _
۱۶ آذر ۱۹:۰۳
امروز که دانشگاه ما هیچ خبری نبود. واقعیت اینه منم جز اون دسته ام که خوابم.
جز اون دسته ام که فکر میکنه وضع خرابتر از اونه که بشه کاری کرد پس میریم از ایران.


پاسخ :
من خودم فک می کنم آدما به این دلیل یه جایی به دنیا میان چون بتونن اونجا رو یه جای بهتری کنن...خیلی خرابه منم نا امید شدم اما رفتن بدترین راهه فک کنم
حامد عبدالهی
۱۶ آذر ۲۲:۴۳
ایستادن اگر ثمر ندهد
یقینا افتادن و در پس آن، مردن
ثمر خواهد داد
پاسخ :
خیلی ها مردن ، هیچ ثمری حاصل نشد... به مرده که نه، به زنده احتیاجه
بای پولار
۱۷ آذر ۱۳:۲۶
شاید نخوابیدیم بلکه مردیم...
پاسخ :
اینم خیلی محتمله
آقای دال
۱۸ آذر ۱۲:۲۶
عجب جمله ی قشنگی :)
ایرانیا خیلی خواب دوست دارند :) شاید
پاسخ :
منم خیلی جمله شون رو دوست داشتم...
منم همینطور فک میکنم
Lady cyan ※※
۱۸ آذر ۱۴:۴۳
:(
کامنت بای پولار
پاسخ :
غمناکه که راست میگه
آوو کادو
۱۸ آذر ۲۲:۴۰
کلا نسل دانشجو رو به انقراضه... دانشگاه ها هم شده مثل مدرسه...
پاسخ :
اره متاسفانه و همه هم از جمله خود من همرنگ این جماعت شدن برای انقراض مفهوم دانشجویی
سئو سایت
۱۹ آذر ۰۹:۲۸
کاش دانشجو واقعی داشته باشیم
نه یک عده چشم و گوش بسته
پاسخ :
نداریم دیگه... نداریم
فراکنده🌌 --
۲۳ آذر ۲۰:۵۵
هر کی خواب نیستم خودشو میزنه بهش دیگه..
پاسخ :
اره متاسفانه
جولـ ـیک
۰۵ دی ۰۰:۵۹
البته ما دانشگاهمون گَل زندان اوین واقع شده میگن اونجا یه عده بیدارن:))
پاسخ :
:)))) بیدار و در حال اعتصاب غذا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان