بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بی عنوان

/

اومدم بنویسم "من با دو چشم خویشتن دیدم که جانم میرود!" خواستم بنویسم دی همیشه ماه رفتن های بی برگشته! 

بعد یهو چشمم به عنوان وبلاگم افتادم . بعد یه نگاه به پست های اخیرم کردم...

خلاصه که ببخشید مدتیه زندگیم و وبلاگم و همه چی مستی آور نیس...

باز انگور مستی آورتون میشم ...

نویسنده : انگور ۲ لایک:)
pary darya
۱۵ دی ۲۰:۵۸
دلم واسه اون اهنگایی که قبلا میزاشتی عجیب تنگه(((-:
پاسخ :
نمیدونی چقدر اهنگ دارم که بذارمشون  :) چقدر مطلب ذخیره شده تو پیش نویس دارم یا چقدر چیزا دارم که برنامه دارم بنویسمشون . اما یه سری ها رو که نوشتم میخونم خودم ترس میگیره انقد سیاه و تاریک شدن
pary darya
۱۵ دی ۲۲:۰۳
((-:دلم واسه صداتم تنگه ها
پاسخ :
:))) به خدا که هی برنامه شو دارم :)))))))))))
بای پولار
۱۵ دی ۲۳:۴۶
بنویس! که مگه همه ی مستی ها باید با لبخند همراه باشند. مهم اینه که دوست غصه ای توی دلش نمونه...

راستی من هم کلی دلم برا اون صدات با اون تن خاص و رادیویی تنگ شده :)
پاسخ :
بیشتر دوست دارم حال خوب رو شریک بشم . اما خب فعلا هم که دارم مینویسم ^_^

.
پس حتما میزارم
میم _
۱۶ دی ۰۹:۱۶
لطفا اهنگ بگذار،ما اهنگ دوس میداریم ^_^
پاسخ :
حتماااا ^_^
Faber Castel
۱۶ دی ۱۹:۴۲
بالا و پایین توی زندگی هر کسی هست
درسته هر کسی توی زندگیش یه خط مشی داره
ولی خب بین دروغ و واقعیت زمین تا آسمون فرقه
همیشه خودت باش :)
پاسخ :
مشکل دقیقا همیشه خودت باشه . من همیشه خودم بودم یا دست کم سعی کددم خودم باشم . همیشه شخصیتم جنگجو و قوی بوده . از شکوه و ناله خوشم نیومده . همیشه سعی کردم از لحظه لذت ببرم و به خیلی از غصه های الکی بها ندم. طبیعت من همیشه سعی بر سرخوش بودن و شاد بودن داشته . سعی کردم به بقیه هم حال خوب بدم . وقتی همیشه سعی کنی قوی باشی وقتی از درون میشکنی میخوای فرو بریزی. واقعا میخوای . اما همیشه با اون طبیعت و قوی بودنه به کشمکش میخوری . اینجوری نمیفهمز الان ناراحتی یا باز باید سرخوش باشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان