بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بزرگ شدن حد وسط ندارد...

/

این روزها به بزرگ شدن زیاد فکر می کنم . به اینکه برای بزرگ شدن بهای زیادی داده ام. به اینکه چه آدم سرخوش تر و سبک بال تری بوده ام و چه ساده تر میخندیدم و چه راحت تر از همه چیز میگذشتم . چقدر به گذشتن و خوب گذشتن ها ایمان داشتم و باور داشتم بعضی چیز ها هست که می تواند ما را از خیلی آسیب ها در امان دارد و نمی دانستم که شکایت از که کنم خانگیست غمازم...*

آن وقت ها چقدر بلند میخندیدم و چقدر زندگی در چشمانم بود... 

الان ملیحانه لبخند میزنم، چیز های کوچک کمتر خوشحالم میکند و فنر زیر پاهایم را کنده ام و دیگر به آسمان پرواز نمی کنم، درد میگیرد و میخندم . میمیرم و میخندم... 

اما من هیچ وقت شکل اینگونه زندگی کردن نبوده ام! شکل لباس های خط کش دار! در یک دو گانگی بدجور گیر کرده ام . نه می توانم به قبل برگردم . نه در این شکل جدید جا میشوم . تلاش میکنم در شکل جدید هنوز سرخوش و دیوانه باشم اما به تضاد میخورم . فکر می کنم منم را یکجا جا گذاشته ام و الان منی هستم که شکل خودم نیستم . هنوز قلبم برای اینکه از شادی تند بزند میگیرد اما مغزم هیچ فرمانی جز لبخند های کش دار ملیحانه نمیدهد و من هیچ جوره نمی توانم آن را راضی کنم که لعنتی من شکل قه قهه های بلندم!! 

سعی می کنم و جای خنده ی بلند چیز وحشتناکی از دهانم خارج میشود . یک صوت که شبیه قه قهه نیست! یک چیزی است ما بین لبخند ملیح کش دار و خنده های تمام نشونده...

باید به اندازه بزرگ شد! به نسبت سن... و باید به اندازه ی سن خودت کامل بزرگ شوی. نه در یک شب در یک لحظه پیر شوی، و نه برای روزها برای سنت بچه بمانی... باید به اندازه بزرگ شد که بزرگ شدن حد وسط ندارد! 


*حافظ
نویسنده : انگور ۴ لایک:)
pary darya
۱۸ دی ۱۴:۵۶
((-: بزرگ شدن... تموم مشکلاتمون ازونجایی شروع شد که بزرگ شدیم
پاسخ :
مشکل از اونجا شروع شد که بیش از اندازه بزرگ شدیم
آندرومدا :)
۱۸ دی ۱۵:۲۴
کوچیک بودن بدتره =/
پاسخ :
اون برای بقیه ی آدمای دیگه عذاب آوره :))
N ـــــــ
۱۸ دی ۱۵:۴۶

مشکل از همانجا شروع شد

که ما به جای بزرگ شدن

پیر شدیم...


انگار به جای کفش های پاشنه بلند و زیادی بزرگ مادر

عصای مادر بزرگ را در دست گرفته بودیم ......




Faber Castel
۱۸ دی ۱۹:۱۵
بزرگی به سن و سال نیست
بزرگی به میزان مسئولیت پذیریت مربوط می شه
میشناسم آدمایی رو که سن کمی دارن ولی واقعا بزرگ هستن
شاید خرج یک خانواده رو توی سن 15-16 سالگی بدن!
میشناسم آدمی که سنش از سی گذشته، ولی هنوزم بچه است!
به درونت مربوط میشه، به اینکه چقدر از زندگی کشیدی! :)
پاسخ :
اما باید باشه . آدم ها باید به اندازه ی سنشون بزرگ باشن.
منم میشناسم همچین آدمایی رو . این یعنی یه جایی غلطه باید قدر سن بزرگ شد
آقاگل ‌‌
۲۰ دی ۱۲:۳۳
یک روایتی داریم میگه که آدما باید همزمان پیرمرد درون و کودک درونشون فعال باشه! در مورد خانم ها هم خب ایضا! :))

پاسخ :
البته جسارتا خوب بود که میگفتین آقایون همزمان پیرمرد .... و در مورد خانم ها هم ایضا! یا همون آدما باید همزمان پیرمرد و پیر زن درون ...! این الان یه طوریه :)))
اما منم عجیب موافقم . اما لطفا قسمت کودک درونش رو روی پیش ضمینه قرار بدین ^___^
بای پولار
۲۰ دی ۱۶:۰۳
آره چه خوب گفتی باید متناسب و به اندازه بزرگ شد...
پاسخ :
کاش...
آبان ...
۲۰ دی ۲۱:۴۹
بزرگ شدن برای من از یک سال پیش شروع شد ..انگاری زندگی رفت تو یک مرحله در اور ..پر رنج ..که خنده هام را دزدید .
پاسخ :
برای من هم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان