بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بی نام

/


همیشه فکر میکردم باید انقدر همه چیز را زیر و رو کرد تا بتوان برای حالات، احساسات، حرف ها، کارها، آدم ها و ... اسمی پیدا کرد . فکر میکردم آدم اینگونه به آگاهی میرسد و من آگاهی را از هر چیز دیگری بیشتر دوست داشتم. اما الان فکر می کنم آن چیزی که اسم نمی پذیرد ناب تر است . زیر باران داشت ترک 13ام در دنیای تو ساعت چند است پخش میشد، همه چیز ساکت بود. قلب ساکت بود مغز ساکت بود. ساعت صفر شد، در یک لحظه واحد شدم و فهمیدم که به سکوت و سکون رسیده ام . فقط یک چیزی مانند یک حضور حس میشد! بی درد، بی رنج، بی فکر! خالی از هر ترس و هر حسابگری! یک حضور شفاف حتی بی دوست داشتن! اما عاشقانه! یک حضور بی نقص! کامل! در یادم نمی آمد هیچ وقت چیزی انقدر کامل بوده باشد. تازه و خنک بود و پر از لذت... اما خالی از شعف و حتی خالی از حزن! شبیه یک شب در وسط کویر نا کجا آباد بود. پر از هیبت . پر از مسخ شدگی... پر از تاریکی شب و پر از روشنایی ستاره ها! به قدر کافی نه تاریک بود و نه روشن... همه چیز کامل بود و هیچ اسمی نداشت و من فهمیدم آن چیز ها که اسم ندارند را من بیشتر دوست میدارم... به آن سکوت و سکون رسیدن را...شبیه یک کشف شگرف بود ...باید از حرکت باز ایستاد و مجال داد تا همه چیز ته نشین شود...


بشنوید بابوشکا از کریستف رضاعی



نویسنده : انگور ۳ لایک:)
نی لو
۲۲ دی ۱۷:۵۳
این سکوت و سکونی که میگی رو من جمعه ها حس میکنم، جمعه ها خونه مامان بزرگم اینا میریم و شب دیروقت که برمیگردیم از مدرس میریم خونه، هنزدفری تو گوشمه و یه پلی لیست خاصی رو گوش میکنم و اون سکون و سکوت و آرامش و مسخ شدگی ای رو که میگی می بلعم...
پاسخ :
خیلی خووووبه . خیلی خالصه . خیلی ناابه . عالیه
N ـــــــ
۲۳ دی ۱۳:۱۵

من هیچوقت به این سکوت و سکونِ نرسیدم...

همیشه تو ذهنم سر صداست.... هر چی دور و برم خالی تر ، سر صدای ذهنم بیشتر.. گاهی یکم آرامش می خوام ... از دست خودم -ــ-



+آخه کریستف رضاعی چقــــــدر می تونه خوب باشه؟؟ -ــــ-

پاسخ :
من دقیقا میفهمم چی میگی . من هنوزم سر و صدای زیادی میشه تو ذهنم... اما یه جایی یه وقتی یهو انقد سر و صدای ذهنت میره بالا و بعدش هیچی... سکوووووت...
شاید موسیقی بی کلام کمکش کنه ...
کریستف رضایی عشقه
**مزگت **
۰۳ بهمن ۲۳:۱۸
خیلی خیلی خوب بود...
تبریک برای رسیدن به این حال و سکون.
پاسخ :
ممنونم ^_^ 
هنوزم دریا طوفانی میشه ها . اما تجربه ی سکوت و سکون خیلی خوووبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان