بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

رو به پنجره ی شمالی

/

 
تهران را یک لایه برف سرد گرفته، نشسته ام رو به پنجره ی شمالی بدون پرده در آشپزخانه و خودم را چای لیمو و عسل مهمان می کنم، پایم را روی صندلی دیگر دراز میکنم، اهنگ سالواتوره آدومو پخش میشود و چشمانم را به برف های سفید میدوزم و گه گاه عبور عابران را نگاه میکنم...از همه مهمتر که به هیچ چیزی فکر نمی کنم! نهایتا به لباس هایم فکر کنم! شلوار طوسی و بلوز سبز با حاشیه ی گل دار و سوییشرت یاسی رنگ و کلاه آبی و فکر کنم هیچ وقت تا این حد ماکسیمال نبوده ام!  راحت و فارغ از قید و بندهای همیشگی... 
 
بشنوید tomba la neige:
 

 
نویسنده : انگور ۰ لایک:)
هنوز یلدا
۰۵ بهمن ۱۱:۱۲
آروم باشی همیشه ...:*
پاسخ :
ممنونم تو هم همینطور ^_^ :*
... Aurora
۰۵ بهمن ۱۱:۳۷
وای عااااالیه . عالی .... حالم خوب شد با این دوباره سازی این منظره و این اهنگ
پاسخ :
چقدر خوووب اصلا قصد ما هم خوبی حال شماست :*
نی لو
۰۵ بهمن ۱۱:۴۹
روز برفیتون به خیر باشه انگور خانوم :)
چه آهنگ باحالیه!
پاسخ :
شب پس از برف شما هم بخیر باشه نی لو خانم ^_^
خیلی
آقاگل ‌‌
۰۵ بهمن ۱۲:۲۲
زمین از آمدن برف تازه خوشنود است
من از شلوغی بسیار ردپا بیزار...

پاسخ :
اخ اخ ... منم . من عاشق قدم زدن رو برف نو ام . اولین نفر ^_^
رهگذر دیوانه
۰۶ بهمن ۰۶:۵۴
چه شبی و چه برفی و چه حس خوبی، یه فرانسوی خوب دیگه هم معرفی کنی که عالی میشه :دی
پاسخ :
سلام رهگذر ^_^ اگه تو تگ امروز چی گوش بدیم بری، دوتا اهنگ فرانسوی دیگه هم می تونی پیدا کنی... یه اهنگ parlel amon pere از سلن دیون. یه اهنگ ترکم نکن از ژاکوب برل...
یه چند تا دیگه هم هستن من بعدا حتما میزارمشون مثل دوستت دارم از لارا فابیان و je veux از زاز
رهگذر دیوانه
۰۶ بهمن ۱۹:۲۹
 je t'aime رو گوش کردم الان عااالی بود. بقیه رو شنیده بودم، مرسی انگور مهربون
پاسخ :
خواهش می کنم ^_^ یه ویدیوی خیلی معروف هم داره این اهنگ که مردم باهاش میخونن اولش . 
یه اهنگ اگر تو وجود نداشتی هم هست از جو داسین اونم خیلی خوبه اگه گوش نکردین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان