بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

نا میرا

/


بعضی وقت ها فکر میکنم که اینجا را سهوا پیدا میکند و میخواند، از آدرس وبلاگ شک میبرد که من باشم؛ اما وقتی میخواند اینجا را، ناگهان با خودش مواجه میشود. مدام اینجا را میخواند اما چیزی به من نمیگوید تا خجالت نکشم، تا از پناهگاه امن تاکستانم فرار نکنم. اینجا را میخواند و به ناگاه نوری در دلش شروع به درخشیدن میکند. نوری که دیگر نه از دوست داشتن است و نه از آینده. آنقدر خالص است که حتی این ها هم نمی تواند باشد. نوری درخشش میگیرد، بر من می تابد و من در وجودش ته نشین میشوم. نوری که خاک هایم را می تکاند و در یک لحظه ی باشکوه میفهمد، میفهمد حقیقت بودنم را، دوست داشتن دیوانه وار را و یاد مایی که قبلا بود و ارزش زمانی که بر ما دیر شده است.

نور همانطور که ناگهانی پیدا شده، در اعماقش میچرخد و مثل خاموش کردن ته سیگار در وجودش خاموش میشود؛ باز همه چیز در تاریکی مطلق فرو میرود، من در او جاودانه میشوم و از خاکستر به جا مانده ام همیشه متولد میشوم...

نویسنده : انگور ۱۰ لایک:)
مهندس رضا عباسی
۱۱ مرداد ۰۱:۲۷
سلام
خدا قوت
پاسخ :
سلام 
ممنونم
لیمو جیم
۱۱ مرداد ۰۲:۰۴
چقدر حس قشنگی توی پست بود واسم:)
پاسخ :
قربون جیم جان
شارمین
۱۱ مرداد ۰۷:۵۵
«پناهگاه امن تاکستانت» پر از انگور آرامش دوست من. 

خیلی قشنگ بود. =)
پاسخ :
^_^ خیلی ممنونم ازت
🍁 غزاله زند
۱۱ مرداد ۰۸:۱۶
خیلی گنگ در حس‌های مبهمِ دلنشینش جا خوش کردم :) 
پاسخ :
قصد ما هم جلب رضایت شماست:))
دلارام 🌻
۱۱ مرداد ۰۹:۵۵
چرا انقدر خوب مینویسی تووو؟!:((
رسما حسودیم شد
پاسخ :
چرا انقدر خوب انرژی میدی تووو؟
Faber Castel
۱۱ مرداد ۱۱:۳۳
مثل یه ققنوس :)
پاسخ :
دقیقا مثل یه ققنوس
ــ یاس ــ
۱۱ مرداد ۱۳:۱۷
آنگه ز رنج های درونیش مست،
خود را به روی هیبت آتش می افکند.
باد شدید می دمد و سوخته ست مرغ!
خاکستر تنش را اندوخته ست مرغ!
پس جوجه هاش از دل خاکسترش به در.

"نیما یوشیج
پاسخ :
نخونده بودمش تاحالا. دستت درد نکنه گذاشتیش ^_^ چه حس باشکوهی میده به آدم
محمد م.ع
۱۱ مرداد ۱۹:۰۱
عالی 
احسنت
پاسخ :
متچکرم :)
قالب رضا
۰۴ شهریور ۰۲:۰۵
یادش بخیر...
هی
پاسخ :
هعیییی
فردریش نیچه
۱۲ شهریور ۱۳:۲۵
درود ؛
چه دگردیسی آشناییی،
تولد پس از مرگ ...
پس تو بر آشیانه ات بنشین و زمزمه کن،
در اعماق وجوت بال بزن وتقلا کن و نگذار که این آتش خاموش شود،
تو که بهتر میدانی...
پس از این مرگ ، حیاتست ، حیات ...

خوب باشین :)
پاسخ :
چقدر خوب بود این. عاشقش شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان