بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

به تو نامه می نویسم

/

خوابت را دیده ام!
نه سلام و نه علیکی! فقط خوابت را دیده ام و قدر دنیا ناراحت و عصبانی ام! خوابت را دیده ام که خوشبخت میشوی و من عین برگهای پاییزی می افتم. در خواب سر خودم فریاد میزدم که لعنتی بیدار شو. اما نمی توانستم . لحظه ای که بر زمین افتادم بیدار شدم. شاید مردم که بیدار شدم و شاید هنوز هم مرده ام و بیدار نشده ام...
به هر حال خوابت را دیده ام. نگران نباش ته دوست داشتنت برای دیگری رسیدن خوبیست آنطور که من دیده ام. پر از چشمان براق و خنده و آواز...تو میرسی من میمیرم...
نویسنده : انگور ۴ لایک:)
آقاگل ‌‌
۳۰ آبان ۱۳:۲۱
شاعری می‌گفت:
خواب دیدم نیستی! تعبیر آمد می‌رسی!
هرچه من دیوانه بودم ابن سیرین بیشتر...

امان از خواب‌ها
پاسخ :
ای وای از این شعر آقا گل!!! .
هنوز نشده که فکم رو از زمین جمع کنم :)) 
میم _
۳۰ آبان ۱۴:۴۵
اگه خوابت واقعی بود که ایشالله به حق ۵ تن دیگه نبینی از این خوابای وحشتناک -_-
خانوم،ایا شما میدانستید که قلم بسیار خوبی دارید؟
پاسخ :
واقعی بود هیچ، تو واقعی هم همینه متاسفانه یا خوشبختانه :))
.
اینجوریه که من هر وقت میرسم به این نقطه که هر چی آرزوی خوبه مال توعه. خدا توی خواب ندا میده که این غلطای ارزوی خوب و خوشبخت شی و ... به تو نیومده بنده. ... نخور :)))
.
قریونتون برم میم جان . یکی از حسرتای زندگیم اینه که چرا با تو دوست تر نیستم
پسر مشرقی
۳۰ آبان ۱۷:۲۲
از کجا معلوم تهش برای دیگری هم افتادن و مردن نباشه...
پاسخ :
ها؟
•✿ آرورا ✿•
۰۱ آذر ۱۴:۱۷
خانه ام را خراب میخواهی
دست در دست دیگری برگرد
دست در دست دیگری برگرد
خانه ام را خراب خواهی کرد ...
پاسخ :
من مدت ها با این شعر زندگی کردم. سالها پیش
ام اسی خوشبخت
۰۲ آذر ۲۰:۴۵
تعبیر خواب مرگ، زندگی است :)
پاسخ :
^_______^ چقدر حالم رو خوب کردی خوشبخت ترین ^_^
پسر مشرقی
۰۴ آذر ۲۰:۱۶
یعنی اینقدر گنگ می حرفم؟!

منظورم این بود عاقبت اون یکی دیگه هم مثل راوی می شه احتمالا...
پاسخ :
معلوم نبود ؛))
.
فکر نمیکنم دست کم امیدوارم نباشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان