بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

شب

/

کاش میشد برایت مقداری "شب" بفرستم. مقدار مناسبی از امشب تهران، همانقدر خنک، همانقدر نمناک و همانقدر از پشت پنجره آرام. راستش را بخواهی این هوا تنها چیزی است که مقادیری در این ایام آلوده پرزهای دماغمان را نوازش میدهد و به آن دلخوش میشویم از آنکه هنوز نفس میکشیم...

 کاش میشد برایت مقداری شب بفرستم. همانقدر تاریک، همانقدر روشن و همانقدر پر از قصه. از پشت پنجره به روشنی چراغ ساختمان ها نگاه میکنم و برای هر کدامشان یک قصه و یک عاشقانه ی آرام تصور میکنم. عاشقانه ای که می تواند مادر باشد، پدر باشد، خواهری، برادری، خیال آدم دوری یا حتی یک تنهایی بی تلاطم باشد. عاشقانه ای که به آدمی زنده است و چه امیدی بهتر از داشتن آدم ها...

کاش میشد برایت مقادیری شب بفرستم. همانقدر دلخوش، همانقدر امیدوار و همانقدر خودم...


نویسنده : انگور ۸ لایک:)
ابوالفضل ;)
۲۷ بهمن ۲۳:۴۳
حیف که این مدت هر وقت اومدم تهران این قشنگیاش رو برام رو نکرد!
پاسخ :
ای بابا. حالا برای ما هم به صد غمزه ماهی یه بار رونمایی میکنه
آقاگل ‌‌
۲۸ بهمن ۰۱:۲۹
طبق معمولا احتمالاً "بی ربط نوشت" از میلاد عرفان پور:

امشب از داغی دوباره چشم تهران روشن است
یوسفی رفته است ،آری وضع کنعان، روشن است

گرچه در بزم حماسه ، هیچ جای گریه نیست
در هجوم شعله ها، تکلیف باران، روشن است
پاسخ :
شما شعرات هیچ وقت بی ربط نوشت نمیشه ^_^
Miss Author
۲۸ بهمن ۰۱:۳۸
منتظرم من
بفرست


پاسخ :
نیومد؟
ــ یاس ــ
۲۸ بهمن ۱۷:۱۴
چقدر دلم تنگ شده بود برات
پاسخ :
منم خیلی دلم برا تک تکتون تنگ شده بود. بی حال بودم و بی حوصله و گیج و همه ی اینا . سر نمزدم آشفته تر نشم
لیمو جیم
۲۸ بهمن ۱۸:۳۹
ارامش شب..هر نوعی که هست
پاسخ :
با اینکه روزهای طولانی رو دوست دارم اما آره شب یه آرامش عجیب و دوس داشتنی ای تو خودش داره که توی هیچی پیدا نمیشه
گلاویژ ...
۲۹ بهمن ۰۴:۴۵
سایه ات سنگین شده انگور جان :) دلتنگ خودتو نوشته هات بودیم :) 
پاسخ :
نفرمایین... نفرمایین. نا خوب که نمیشه گفت اما افکار خیلی پر و مبهمی داشتم و دارم. نمیشد سر بزنم نمیشد بنویسم. نمیشد بخونم... دل تنگ شدم منم اومدم. حالا باید کم کم بیام بهتون سر بزنم ببینم چه خبر بوده این مدت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان