بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

تماما مشترک

/

نشسته ام رو به روی همان پنجره ی شمالی که صحبتش را کرده بودم، نشسته ام و این باران غم انگیز را نگاه میکنم و در لیوانی که شبیه اوست چای مینوشم. قربانی گذاشته ام و بی قرارش را میخواند:

" سیری مباد سوخته‌ی تشنه کام را"

 لابد هرکس از زیر پنجره ام رد شود یکباره در غمم مشترک میشود، به بالا نگاه میکند و قربانی میخواند:

" ای دیده خون ببار که این فتنه کار توست"

  اشک هایم در عمق چشمان رهگذر میریزد. حالا من و او تماما مشترکیم، در قربانی، در غم، در اشک... میخواند:

"ای سایه صبر کن که برآید به کام دل"

 هر دو صبر میکنیم...مشترک نه! یکی میشویم. صبر کردن ما را به وحدتی عمیق و غمگین میرساند... عجیب است اما با تمام رهگذران یکی میشویم... عجیب تر انکه در این دنیا همه رهگذرند...

یکی شوید...



دریافت

نویسنده : انگور ۷ لایک:)
Va hid
۱۵ ارديبهشت ۲۰:۴۴
:))))


راستی وب منو دنبال می کنید!!!
پاسخ :
خنده اش کجاش بود؟
Pary darya
۱۵ ارديبهشت ۲۱:۰۴
وقتی ستارت روشن میشه خیلی خوشحال میشم(: 
^^ کمترین وبایی هستی اولین ستاره ای که خاموش میکنم اون وبلاگه..
(:متن هم جای حرف نداشت..
پاسخ :
چقدر خوشحال شدم از کامنتت دریایی ^_^
لیمو جیم
۱۵ ارديبهشت ۲۲:۰۶
میگذره.تموم میشه.و دوباره لبخند باز خواهد گشت :)
پاسخ :
اره برمیگرده. کوتاهه و اصلا بعضی وقتا لازمه برای خلوت آدم
Hope ful
۱۵ ارديبهشت ۲۲:۲۴
دوست دارم نوشته ها و پستهات رو :)
پاسخ :
ممنووونم ازت ^_^
آقاگل ‌‌
۱۶ ارديبهشت ۰۰:۳۹
بعد از این، رفتم و شروع کردم به گوش دادن اون آواز استاد شجریان که میگه دلاخون شو خون ببار. بر کوه و دشت و هامون ببار.... ای بارون.
پاسخ :
واااای اون آهنگ یکی از محبوب ترین آهنگامه. داریم مگه از اون قشنگ تر در توصیف حال بارون؟؟
ام اسی خوشبخت
۱۸ ارديبهشت ۲۳:۰۹
بسیار آرامش بخش بود :)
پاسخ :
قربون شما خوشبخت جان ^_^
🍁 غزاله زند
۱۹ ارديبهشت ۱۹:۲۴
انقدر خوب چرایی؟ :) 
پاسخ :
عزیزجان منی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان