بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

من از سیگار خوشم نمیاد همچنان اما...

/

هیچ از سیگار خوشم نمیاد ، کشیدن سیگار فقط بهم حیرون موندن توی راهرو بیمارستان رو برای قلب پدر داده!

هیچ دلم نمیخواست تو هم یه روز اینطور بشی منم حیرون بمونم!

اما الان هر کس سیگار میکشه ازش میخوام بده من دو تا پک بهش بزنم! 

نمیخوام حیرون خودم بمونم ، اما لامصب عین این میمونه که انگار باز دارم می بوسمت!

نویسنده : انگور ۱ لایک:)
بابا لنگ دراز
۲۸ فروردين ۱۴:۵۳
هیچ وقت سیگار راه حل خوبی واسه حل مشکلات نبوده و نیست
پاسخ :
اره منم موافقم کاملا بابا جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان