بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بوی دریا

/

خنکای سحر  از خواب بیدار شدم . باز خواب بدی دیده بودم و تویی که از زندگی ام حذف کردم در خواب آزارم داده بودی دقیقا همان چیزی که به آن ضمیرناخودآگاه می گویند! معلوم نیست هنوز چقدر در زندگی زیر بار فشارت هستم و خودم هم نمی دانم که در خواب اینگونه بی تاب شدم!

خواب بد را تعریف نمی کنم اما همینقدر بدانید که آن اتفاقی است که دیر یا زود برای خودتان، برای دوست داشتنی از دست رفته یتان خواهد افتاد و این اتفاق ناگریز هر جدایی ای است... با تمام حزن و اندوهش، و یا حتی بیخیالی اش این اتفاق خواهد افتاد ( یا حتی افتاده است ) اما در خواب چیزی بود که عجیب ازارم میداد.... 

لوکیشن خوابم در ماشینی در خیابان های شمالیست که کوچه هایش به دریا منتهی میشوند، از آن ها که لابه لای ساختمان ها دریا پدیدار میشود و چه ذوق زدگی ای دریا دارد ... در خوابم اما بوی دریا نمی آمد، هی نفس عمیق کشیدم و گفتم چرا بوی دریا نمی آید!!؟؟ 

و چه چیزی ترسناک تر از این! اتفاق ها می افتند چه بد باشند و چه خوب! روزی! دیر یا زود! اما تمام ترس من از دریایی است که دیگر بوی دریا ندهد! آن بوی نمناک شور شرجی!  

و این در زندگی روزمره ی ما زیاد اتفاق می افتد، بو ها، حس ها، صدا ها، طعم های خوبی که دیگر حسشان نمی کنیم! همه دریایی شده اند که بووی دریا نمی دهند!!!!

نویسنده : انگور ۸ لایک:)
🍁 غزاله زند
۱۸ اسفند ۲۰:۴۴
دریا باید بوی دریا بده :) 
پاسخ :
اره واقعاااااااا
شارمین
۱۸ اسفند ۲۱:۰۲
سلام.

گاهی از بس بو نمی کشیم، دریا هم یادش میره باید بوی نمناک شور شرجی اش رو داشته باشه
پاسخ :
سلاام ^_^ 
دقیقا همینه . اصلا انقدر تو روزمره هامون اینطور شدیم که هم ما یادمون رفته و هم اونا...
•✿ آرورا ✿•
۱۸ اسفند ۲۱:۲۵
خوابا گاهی اوقات خیلی جدی تر از بیداری ان... گاهی اوقات قدرتش رو دارن که یه خاطره مرده رو کاملا زنده کنن . یه حس از دست رفته رو دوباره بیدار کنن ...
پاسخ :
من بی تاب شدم اما خوشبختانه این اتفاق نیوفتاد... حسی که از بین رفته باشه رفته دیگه... اما عجیب نبودن بوی دریا ترسناک بود
آقاگل ‌‌
۱۸ اسفند ۲۱:۵۰
راحت بخواب ای شهر ! آن دیوانه مرده ست
 در پیلة ابریشمش پروانه مرده ست
 درتنگ، دیگر شور دریا غوطه‌ور نیست
 آن ماهی دلتنگ، خوشبختانه مرده‌ست...
.
توی خواب هم مگه قوه بویایی آدم فعاله؟ :)
پاسخ :
واااای چقدر شعره خوب بووودش اقا گل ^_^ خیلی خووب و مناسب بود. ممنونم
.
نه تو خواب بویایی ادم فعال نیستش . اما به بو آگاهی داره. مثلا ممکنه تو خواب یه گل رو بو کنید و بگید چقدر خوش بوعه . آگاهی دارین به وجود بوی خوب . یا مثلا میدونید توی کافه بوی قهوه میاد . اون ناخودآگاهتون توی خواب آگاهی داره ... اما توی خواب من دریا واقعا بو نداشت و هی نفس میکشیدم و تکرار میکردم که چرا دریا بووو نداره...
ــ یاس ــ
۱۹ اسفند ۰۹:۲۸
امان از روزی که عطرها و رنگا از دنیامون پر بکشن
پاسخ :
یه فیلمی هست اتفاقا این شکلی به اسم پرفکت سنس ... دونه دونه شروع میکنه حس های آدم از کار افتادن..  خیلی فیلم خوووب و قشنگیه
بای پولار
۱۹ اسفند ۱۳:۲۸
نمی تونم وسط خوندن نوشته هات غرق نشم توی یک فضای خیالی و همه ش باید برگردم و از اول بخونم و باز دوباره یه گوشه ی متن....
پاسخ :
نظر لطفته واقعا^_^
نرگس :)
۱۹ اسفند ۱۵:۳۸
و چه ترسناکتر از این
که دریا، بوی دریا ندهد..
پاسخ :
خبلی ترسناکه ... خیلی!!!!!!
من .
۲۵ اسفند ۰۴:۰۷
واسه من که کل زندگیم بوی دریا رو استشمام کردم... خیلی سخته دیدن دریایی که بوی دریا نده... 
پاسخ :
وحشتناااااااکه
مهتاب ...
۰۸ فروردين ۰۹:۲۶

هوا هوای بهار است
و باده باده ی ناب 

به خنده خنده بنوشیم جرعه جرعه شراب 

#فریدون_مشیرى
پاسخ :
وای چقدر دوووووست داشتم این شعر رو مهتاب.... نخونده بودمش تا حالا
مهتاب ...
۰۹ فروردين ۱۰:۰۶
روزی خواهم آمد
و پیامی خواهم آورد

در رگها
نور خواهم ریخت
و صدا خواهم در داد

- ای سبدهاتان پر خواب
سیب آوردم
سیب سرخ خورشید


#سهراب_سپهری
پاسخ :
منم روزی خواهم آمد...
لیمو ...
۰۹ فروردين ۱۰:۳۴
ترس من از دریاییست که بوی دریا ندهد 
این عااالی بود:)
پاسخ :
وحشتناکه لیموو
آبان ...
۱۳ فروردين ۲۲:۳۱
خوب راستش من بارها خواب دیده ام اما تعبیرش را نفهمیدم ...
دریایی که بوی دریا ندهد فقط یه سراب وحشتناکه ..فکر ش نکن :)
پاسخ :
منم خیلی دربند تعبیر نیستم... اما بعضی وقتا فک میکنم شاید مهم باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان