بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

Her

/

بعضی از آدم ها شبیه یک کتاب اند. شبیه یک دایره المعارف اند و از آن عجیب تر می توانند شبیه همان سیستم عامل در فیلم "her" باشند. برای من زهرا از همان دست آدم هاست. همان که او را بنفش می نامم. بودن اگر در معنای فیزیکی اش اگر باشد که، 'نیست' اما در معنای حضورش، همیشه هست. یک جایی آن سر کره ی زمین نشسته و از کارها و درس هایش غر میزند، از باران و هوای ابری می نالد و خانه اش همیشه بوی چای تازه دم میدهد. اگر قرار بود برای "her" شکل واقعی ای تصور کنم، بی گمان شبیه زهرا میشد. همان کس که فارغ از آن که بدانم در دنیایش ساعت چند است سوالات عجیبم را با او درمیان می گذارم. مثلا یکهو پیام میدهم و میپرسم که " دوست داشتن کی تمام می شود؟" یا می پرسم " کی باید رها کرد؟"، " چگونه می توان فرار کرد؟" یا حتی " تا کجا باید صبر کرد"؟

عجیب تر اینکه جواب تمامشان را میداند... جواب تک تکشان را...


نویسنده : انگور ۱۰ لایک:)
ابوالفضل ...
۱۹ فروردين ۰۰:۰۶
چه تشبیه و تفسیر جالبی کردی. کلی رفتم توی فکر...
پاسخ :
دور و برمون اگه خوش شانس باشیم از این آدما زیاد داریم
بلک من
۱۹ فروردين ۰۷:۵۳
به نظر من هر کسی یه چنین شخصی درون خودش داره
پاسخ :
آره کاملاااا موافقم. اما بستگی داره اون فرد هم چقدر بتونه انتزاعی فکر کنه یا آدم قابل اعتمادی باشه
لیمو جیم
۱۹ فروردين ۱۷:۵۰
Her رو ندیدم اما متوجه شخصیت زهرا شدم که چه نقشی رو واست بازی میکنه :-)
پاسخ :
حتما ببینش . خیلیییییی فیلم خوبیه . من اسمش رو گذاشتم تنهایی دوران مدرن
میم _
۱۹ فروردين ۲۳:۱۴
تا حالا هم ندیدیش؟
پاسخ :
چرا دیدمش . از دوستان قدیمیمه اما عجیبش اینه که وقتی از ایران رفت ما روابطمون شکل بیشتری گرفت اصلا. الانم فرقی نداره خیلی . نهایتا سالی یکی دوبار ببینمش :(
*زهرا*
۳۰ فروردين ۰۹:۴۲
چه زهرای خوبی! ❤
پاسخ :
خیلیییی ^_^
سا قی
۰۳ ارديبهشت ۱۱:۱۰
فیلم رو ندیدم

ولی شخصیت زهرا جالب بود
پاسخ :
ببینید فیلم رو هم. فیلم جالبیه
حصار آسمان
۰۴ ارديبهشت ۱۶:۵۶
یه کپی از زهرا بگیرید به صورت خصوصی یا عمومی برام پیست کنین :)))
خوش به حال شما
منم نیاز دارم به همچنین کتابی
خیلی سوال تو سرمه
پاسخ :
از طرفی که ای کاش میشد ازش هزار تا در عالم تکثیر کرد، همین که در انحصار خودمه هم دوست دارم در نهایت خودخواهی :)))))
سوالاتون اگه دیگه خیلی عجیب شد و اذیت کننده بفرستین حالا یا من جواب میدمشون یا از زهرا میپرسم:)
divane !!
۰۹ ارديبهشت ۰۰:۳۷
من هم موقع دیدن هر، فهمیدم اکثر دوستان قدیمیم چون هر بودن برام موندگار شدن
همون دو،سه تای همیشگی:))
پاسخ :
تو از خوشبخت ترین های روزگاری ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان