بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

امروز چی بخونیم؟

/

اینکه ولو بشی زیر آفتاب ، موهاتو‌ پهن کنی روی فرش که تاب بخوره رو طرح های قالی ، با اونا باز بشه و دوباره تو هم گره بخوره،  خنکی های خونه از روت رد بشه و آفتاب بازی کنه رو صورتت اصلا یه حال انگوری خوبی داره! (انگور یعنی مستی آور)

اما  خب نمایشگاه کتابه و من هر سال یه لیست بلند دارم از کتابایی که میخوام بخرم! که تهش نصف بیشتری رو نمیتونم بخرم! از اون نصفه ای که میخرم نصفشو هدیه میدم!

اما امسال لیست ننوشتم هنوز! بیاین بگین چه کتابایی خوندین که دوست داشتین!

شاید شریک شدیم حس خوب کتابارو‌😊😊

نویسنده : انگور ۱ لایک:)
فاطمه :-)
۱۶ ارديبهشت ۱۱:۱۶
دو تا کتابی که خیلی دوست دارم بلندی های بادگیر و بابالنگ درازه...
و خیلی دوست داشتم داستانای صمدبهرنگی و هزارویکشب رو بخرم...کلا هر وقت میرم اونقد کتاب هس چشمو بگیره که آخرش هیش کدومو نخرم 
جین ایر شارلوت برونته رو هم جای من بخون:-) 
پاسخ :
بلندی های بادگیر و جین ایر رو خوندم ^_^ بابا لنگ دراز رو که کارتونش رو دوس داشتم‌ حتما از کتابشم خوشم میاد ^_^ فک کنم هزار و یک شب خیلی گرون باشه :(
تنهایی نرو خوش بگذرون . منم ببر :))
ree raa
۱۶ ارديبهشت ۱۲:۰۴
اول از همه عکس رو که دیدم تو ذهنم اومد وای چه پوست خوشرنگی :دی ^ـ^

هیچ برنامه ای برای رفتن به نمایشگاه ندارم :( نمیدونم چرا،شاید چون دوره-ـ-

من عاشق معرفی کردن کتابم. همیشه این موقع اول از همه میگم کیمیاگر ! کیمیاگر پائولو کوئیلو رو اگر نخوندی بخون واقعا خوبه !
بقیه کتابایی که خیلی خوشم اومد ازشون. 
دختر پرتقالی از یوستین گاردر
جنس ضعیف اوریانا فالاچی 
مفید دربرابر باد شمالی از  دانیل گلاتائور
اگر ایرانی هم بخوای کتاب کارت پستال از روح انگیز شریفیان.
و یه کتاب فوق العاده : نارسیس از هرمان هسه ♥

بابالنگ دراز هم دوست داشته باشی یه کتاب هست در اصل جلد دومشه میشه گفت.کتاب دشمن عزیز از همون نویسنده ی بابا لنگ دراز. توصیه میکنم بااب لنگ دراز رو به کارتونش بسنده نکنی که رمانش خیلی لذت بخش تره خوندش:)

حالا چیز دیگه ای به ذهنم رسید میام میگم :)


پاسخ :
پوست خیلی خوووب بوود :)) والا اثرات ابرو آفتاب و .. اس.
من عاشق کارت پستالم . یه جوری با همه شخصیتلش همزاد پنداری کردم . کیمیاگر رو خوندم . جنس ضعیف رو خریدم هنوز نخوندم . دختر پرتغالی همیشه تو لیستم بوده نخریدمش :))
امسال میخواستم کلیدر بخرم با مدار صفر درجه اما فک کنم پولم تموم میشه اینطوری :(
واقعا هم دووووره
بیا بگو ^_^
نارسیس راجع به چیه؟
ree raa
۱۶ ارديبهشت ۱۳:۵۴
دارم آهنگ پیشنهادیت رو گشو میدم مینویسم...قمیشی^ـ^ یکی نوشته بود خود داریوش و ابی هم  وقتی هوا بارونیه قمیشی گوش میدن من همش یاد این جمله میافتم:))

منم همیشه دوست داشتم شروع کنم به خوندن کتابای ایرانی قدیمی.ولی نشده تاحالا... 

نارسیس خیلی چاپ هاش با اسم نارسیس و گلدموند هست. 
خب هرمان هسه رو بین نویسنده های غربی من عاشقم! باور نمیکنی چقدر قلم لطیفی داره. میگن هسه شرقی ترین نویسنده ی غربیه.وقتی میخونی حس میکنی که جقدر به حرفهاش احساس و عقیده داره.

در مورد نارسیس باید بگم هسه توی کتابش با همه ی  شخصیت های داستانش دنبال  نوعی روحانیت و عرفان شخصی  بوده
جریانشم از یه دیر یا صومعه شروع میشه. و آشنایی دو انسان متفاوت نارسیس و گلدموند که یه دوستی عمیق شکل میگیره باهاش.و در کل موضوعش درمورد دوگانگی عقل و احساسه توی دو شخصیت .آخرش که تموم میشه تو با خودت میگی من کدومم؟:)
پاسخ :
ایول . من حتما میخرمش پس. من همه اش تو این دو گانگی ام
:)) گوش میدن به خدا :)) میگن اگه پنجره و بارون و خیابون نبود قمیشی اصلا نمی تونست آهنگ بده بیرون :))
ree raa
۱۶ ارديبهشت ۱۳:۵۵
واسه پوست هم باید تا تابستون صبر کنم و بعد شمال و اینجا هم دوره افتادن بین استخرهای روباز^ـ^ من عاشق این رنگم♥
پاسخ :
آخ گفتی . من دستام فقط همینه . وگرنه کلیتمو بذاری جلو مهتابی قهر می کنه از سفیدی من :))
ساکن طبقه 40
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۰۰
بخدمتتان عرض شود که :
کتابهای تولستوی هر کدومش (آناکارنینا، جنگ و صلح، رستاخیز، مرگ ایوان ایلیچ و ...)
بینوایان، جاویدان اثر از ویکتور عزیز
ژان کریستف، رمانی بی همتا (به معنای واقعی کلمه) اثر رومن رولان (بهترین رمانی که تاحالا خوندم)
آثار پر فروش دن براون، این تریلر نویس خوش فکر مثل سه گانه اشون (کد داوینچی، فرشتگان و شیاطین و نماد گمشده)
آثار خالد حسینی( آنگاه که کوهستان طنین انداخت و بادبادک باز و ...)
مرشد و مارگاریتا ، اثر میخائیل بولگاکف (رمانی که براستی مرا تکان داد)
بسه یا بازم بگم ؟!

پاسخ :
ممنووونم ^_^ یه سری از اینا رو خوندم . خیلی دلم میخواد مرشد و مارگاریتا رو بخونم. 
ژان کریستف تو چه مایه هاییه؟؟
بوف ولگرد
۱۸ ارديبهشت ۱۱:۴۴
منم خیلی دوست داشتم برم امسال ولی نشد :/
کتاب والا ما تازگی ها‌به صنف کتاب خونا اضافه شدیم اگه خدا بخواد 
یه سری کتاب قدیما میخوندم که نمیشه بگم :|
پاسخ :
خب هنوز که وقت هست! با همه‌سختی‌هاش و گرما و شلوغی و ... دوست دارم نمایشگاه کتاب رو
چرا نمیشه بگی؟:))
asra ツ..
۲۲ ارديبهشت ۱۵:۵۸
کتاب صد سال تنهایی گابریل گارسیل مارکز
تماما مخصوص عباس معروفی
چشمهایش بزرگ علوی
پاسخ :
صد سال تنهایی رو گرفتم . پارسال چشم هایش رو گرفتم . از معروفی امسال، سال بلوا رو گرفتم. تا الان سه بار خریدم سال بلوا رو ، نشد بخونمش هی کادوش دادم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان