بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بذار خیال کنم منم اون که دلت تنگه براش

/

تو میدانی چقدر دختر زیبا در این شهر هست؟

با قد ها بلند و کمر های باریک و چال روی گونه ها و لبخند هایی فوق العاده؟؟؟

تو میدانی من فکر میکنم تمام آن ها انگار از آغوش تو جدا شده اند؟

وقتی بیدار میشوم فقط به همین فکر می کنم، تا انتهای شب که به خواب بروم! اما باور کن، باور کن که به خدا خسته ام از این فکر های مریض خودم...

به اینکه انگار تمام دخترکان شهرِ من، تو را در قلب هایشان دارند! با یاد تو میخوابند! هر روز را با تو سپری می کنند...

و وای! همه ی همه بوی عطر تو را میدهند که پیراهنت در آغوششان جا گذاشته!

اما میدانم در همین لحظه ای که من تو را خوشحال و غرق در خیال دیگری ها تصور می کنم ... حتما تو فقط پشت میزِ ‌کارت نشسته ای و سخت مشغول خواندن خبر ها و نوشتن مقاله ات هستی... عصبی میشوی و دست میکشی لای موهایت ، نا خودآگاه دست هایت را می کشی روی چانه و لب هایت، عینکت را بر میداری محکمِ محکم چشمانت را میمالی! من نیستم که بگویم «انقد محکم نمال چشماتو! صاف بشین! آب  بخور!» نیستم که بگویم اما تو یادت نرود! چشمانت را انقدر نمالی...صاف بنشینی وگرنه کمردرد میگیری...قدر کافی آب بخوری... جلوی باد مستقیم کولر نشینی و ...! اگر شد صندلی ات را هم جابه جا کن ، حتما آفتاب داغ بدجوری از پشت پنجره پس کله ات را هدف گرفته!

نیستم بگویم ، فقط نشسته ام و تو را با تمام بهترین های دنیا خیال می کنم! من بهترین های دنیا را برایت نمیخواستم! فقط خودم را برایت میخواستم! اما آنقدر آدم های زیبا داریم که اصلا فکر نمی کنم که از خیالت گذر کنم و خودم را به یادت بیندازم! به یاد خنده هایم! به یاد نیم چالِ غرق در لپ هایم! به یادِ...

هنوز من را خیال میکنی؟



بشنویم یه آهنگ قدیمی و دوست داشتنی ز احسان خواجه امیری:
خیال


دریافت
نویسنده : انگور ۳ لایک:)
چپ دست
۰۳ خرداد ۲۰:۲۱
عالی عالی عاالییییییی :-)
پاسخ :
هی بگین عالی، عااالی... دیگه من خدا رو بنده نیستم ها :))
فاطمه :-)
۰۳ خرداد ۲۰:۲۳
عالی...
تطابق متن و آهنگ;-) 
پاسخ :
^_^ من خیلی آهنگشو دوس میدارم ^_^
bahar ...
۰۳ خرداد ۲۱:۵۰
اهنگ فوق العاده بود....وای عالین خدایی
پاسخ :
مرسی از خواجه امیری ^_^
✿شمیم زندگی✿
۰۴ خرداد ۰۸:۰۴
فقط نشسته ام و تو را با تمام بهترین های دنیا خیال می کنم! 
پاسخ :
:(
دلقــ ــک
۰۴ خرداد ۱۴:۰۹
خیلی با احساس نوشتی :) ایول
آهنگم که خیلی خوب بود عجیبه من تا حالا این آهنگو نشنیده بودم ...
پاسخ :
قربان شما ^_^
اون آلیوم خواجه امیری خیلی خوب بود
ree raa
۰۵ خرداد ۰۹:۳۶
انگار این آهنگ رو واسه همچین حرفایی خونده بود... چقدر خوب نوشتی...خیلی خوب
پاسخ :
متشکرم . خوبی از خوندن خودتونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان