بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

دون دونی

/

عالم و آدم میدونن که من عین چی از آبله مرغون می ترسیدم ! میدونین که اگه اپیدمی بشه یه جا باید شانس زیادی بیاری که قسر در بری! 

مدتی یه جا مشغول بودم که تعداد زیادی بچه رفت و آمد داشتن و یکیشون آبله که گرفت من تا یه ماه از شعاع چند کیلومتری اون محل هم رد نشدم(یعنی میخوام بگم که همچین آدم جون دوستِ زیبا پسندی ام) یه روز مجبور شدیم تا اونجا بریم و لیدی نون به قول داد که من توی ماشین می مونم و اون ده دقیقه ای میره و برمیگرده! از مدل زندگی من که یهو ممکن همه چیز بر عکس بشه! مجبور شدم پیاده بشم، یه بچه تقریبا گم شده بود و منم نمیشد کاری نکنم! ساعت ساعتی بود که من هیچ کدوم از بچه ها رو نباید میدیدم! وقتی مطمعن شدیم بچه گم نشده ، وقتی با خیال راحت داشتم میرفتم بشینم تو ماشین . دو تا از بچه ها رو دیدیم :| 

موقع برگشت لیدی نون گفت نترس دوتاشون قبلا آبله گرفته بودن! سه ساعت بعد لیدی نون زنگ زد و گفت : انگور عزیزم! انگور جانم! قشنگم! (باید بدونین لحن ما فقط موقعی این شکلی میشه که یا یه چیز میخوایم یا اون یکی داره می میره) گفت: متاسفم آبله مرغون گرفتی رفت! یکیشون آبله گرفته همین امروز! بماند که چقدر وسط خیابون پای تلفن از الفاظ زشتی استفاده کردم و لیدی نون غش غش می خندید! حس میکردم تباه شدم و از دست رفتم! :)) تا یه ماهی هر روز درجه تب میذاشتم!

یه سالی میگذره از اون جریان! و امروز من آبله مرغون گرفتم!!!!

و رفلکس همه اینه: شوخی می کنی؟ :))))))))))))

+ههههههه :)) گرفتی بالاخره

+..... :)))


من الان یه انگور زشت دونی دونی و تباه شده ام! :( ببخشید همین که پست بذارم خیلیه . شاید نتونم زیذد سر بزنم به پیجاتون.

نویسنده : انگور ۲ لایک:)
چپ دست
۰۶ خرداد ۲۰:۵۰
آبله وحشت همه ی عمرم بوده!!وقتی پنجم دبستان بودم،آبله اپیدمی شده بود.بعد من شب تا صبح گریه میکردم و از خدا میخواستم کاری کنه من نگیرم!!!!
ایشالا که زودی خوب میشی عزیزم.شما قطعا دون دونیتم خوشگله مهربون :-)
پاسخ :
واقعا هم وحشت آوره...
ای بابا قربونتون برم ^_^
bahar ...
۰۶ خرداد ۲۰:۵۵
((((((((((: من توبچگی گرفتم
پاسخ :
خوشا به سعادتت :))
پریســـآتیـــــس : )
۰۶ خرداد ۲۱:۳۸
من نگرفتم -_-
پاسخ :
نگیری ایشالله :دی
فاطمه :-)
۰۷ خرداد ۰۰:۰۴
منم نگرفتم تا حالا
خطرش هس همچنان:-\ :-( 
پاسخ :
اوه اوه. اونقدرا هو که فک میکردم وحشت آور نبود
دلقــ ــک
۰۷ خرداد ۰۹:۱۴
منم فکر کنم آبله نگرفتم :/ نمی دونم کی میخواد این آبله مرغون بیاد سر وقتم خخخ
ایشاالله بهتر باشی عزیزم :)
پاسخ :
یه موقع میاد که فکرشم نکنی :))
مرسی
مه‍ شید
۰۷ خرداد ۱۷:۱۱
من سوم دبستان گرفتم، عاشقش بودم! ده روز بخور و بخواب :))
پاسخ :
من اون موقع ها اوریون گرفتم :))
الان خسته شدم دیگه از خواب... این همه مدت خونمون من رو تو خودش ندیده 
ree raa
۰۷ خرداد ۲۰:۵۶
وای من هنوز نگرفتم -ـ-
زودی خوب شو گل جان مهربون رنگی رنگی...
پاسخ :
میشم میشم ^_^
ree raa
۰۹ خرداد ۱۹:۰۷
حالت بهتره زیباترین دون دونی دنیا؟:))♥
پاسخ :
وای ری را . کلی خوشحال شدم حالمو پرسیدی ❤❤❤
زشت ترین دون دونی ام من :))
خیلی بهترم . مرسی جیگر جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان