بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

سهم فیروزه ای وجود

/


من همیشه چادر رو دوست داشتم 😍 همیشه دلم میخواست چادر سرم کنم ... همیشه تو فکرش بودم... فکر چادرهای رنگی رنگی ، چادرهای گلدار و خال و خالی برای روزای خوشحال ، چادر های ترمه، چادر های سوزن دوزی، چادر های تک رنگ با حاشیه های کار شده ، چادرهای فیروزه ای و بنفش ناب برای روزای عاشقی،حتی چادر های خاکستری برای روزهای غمناکت که وقتی حوصله کسی رو نداری،کسی سمتت نیاد یا حتی چادر مشکی بکشی رو صورتت و های های گریه کنی.

 یا اینکه چادر هایی که سقف سرتون بشن جای چتر توی روز های بارونی ❤

اما همیشه فک می کردم چادر یه حرمت خاصی داره یه عشق خاصی داره ، یه خانومی و آرامش کلی میخواد که من ندارمش . نمی تونی همینجوری سرت کنی و با جلف بازی به نماد اعتقاد یه سریا توهین کنی ، باید خوب و آروم و خانوم باشی...

از این حال خوووب ،فقط دوست داشتنش سهم منه ، سهم فیروزه ای وجود❤


عکس از مسجد جامع یزد_سفر عید۹۵
نویسنده : انگور ۲ لایک:)
bahar ...
۱۰ خرداد ۲۱:۴۵
((:این چه حرفیه
پاسخ :
کدوم دقیقا؟ :))
چپ دست
۱۰ خرداد ۲۱:۴۹
عکس عالی.
با متن کاملا موافقم :-)
پاسخ :
متچکرم ^_^
وای مسجد فوق العاده ایه . خیلی خیلی خووووبه و فوق العاده اصیل
مِستر چل تیکه
۱۰ خرداد ۲۲:۰۱
خیلی قشنگه عکس :)
پاسخ :
متچکرم مستر ^_^
b lue
۱۰ خرداد ۲۲:۳۹
:)))
پاسخ :
چرا :))) ؟ :)))
پریســـآتیـــــس : )
۱۱ خرداد ۰۰:۵۳
اے جانم
عزیز ِ دل پاک ِ من :)
پاسخ :
❤❤
ree raa
۱۱ خرداد ۰۹:۵۱
وای چه عکس آرامش بخشی! جقد حیف که هنوز یزد نرفتم! اما میرم حتما... ;)

با متن کاملا موافقم. چادر پوشیدن خیلی مسئولیت میخواد و حرمتشو نباید شکست 
پاسخ :
یزد واقعا واقعا جای فوق العاده ایه . خیلی زیاااااد . نمیدونم چون جای عالی ایه انقد من دوستش دارم یا چون همسفرهای خوبی داشتم ! اما واقعا من شهر به خوبی یزد نرفتم تا حالا
دلقــ ــک
۱۱ خرداد ۱۰:۰۴
منم کاملا با حرفت موافقم وقتی چادر سر میکنی یه مسئولیت خیلی بزرگ در قبالش داری :)
پاسخ :
اره واقعا .
من خیلی بدم میاد که یه سری آدما باعث شدن که چادری ها، پوششون، اعتقادشون زیر سواال ببرن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان