بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

حصار و تنهایی

/


بعضی از آدم ها از آن دسته اند که نمی توان آن ها را محدود کرد! نمی توان به آن ها گفت دوست داشتنت را ، دل تنگی ات را، ... پنهان کن. نمی توانند! ذره ذره تمام میشود جان مایه ی وجودیشان! کلافه میشوند! دیوانه میشوند! تمام میشوند! از تمام نگفتن های دوستت دارم ها و دلم تنگ شده ها تمام میشوند!                    

آدم ها برای قفس، برای حوض، برای چهار دیواری ساخته نشده اند! آدمی را رهاییت لازم است!

این آدم ها برای رها نبودن ساخته نشده اند. حرف های نزده، آدم را محصور می کند . محصور و دلتنگ... محصور و دلتنگ و تنها...

نویسنده : انگور ۴ لایک:)
Lady cyan ※※
۱۸ مرداد ۱۳:۴۹
^_________^
وای انگورجان حتی دم سفر رفتن هم مطالب تو منو رها نمیکنه از فکر...
ممنونم ازت
پاسخ :
^_____^ 
سفرت سلامت و بی خطر . کلی بهت خوش بگذره
ویار تکلم
۱۸ مرداد ۱۳:۵۱
آدمی را رهاییت لازم است...

عالی...
پاسخ :
متچکررم ^_^
پریســآتیـــس (:
۱۸ مرداد ۱۳:۵۶
آدمے براے چاردیوارے ساختہ نشدہ است! آرہ واقعا
پاسخ :
واقعا . من تمام دل و مغزم میگیره توی حصار . کلافه میشم
دیو مهربون
۱۸ مرداد ۱۴:۰۸
 آاین آدم ها برای رها نبودن ساخته نشده اند. حرف های نزده آدم را محصور می کند . محصور و دلتنگ... محصور و دلتنگ و تنها......اینجاشم خیلی خوب بود.(پیرو حرف دوستان)
پاسخ :
مرسی دیو جان ^_^
وقتی پیامت رو دیدم دقیقا داشتم سعی می کردم یه تیکه هایی از یه نمایشنامه کودک بنویسم . یه شخصیتش دیوی مهربونه :))
naeeme chakeri
۱۸ مرداد ۱۴:۲۸
اوهوم.......چه قشنگ....
تا حالا به این فکر نکرده بودم که حرفای نگفته آدمو محدود میکنن....
چه عجیب:))))

ممنونم واقعا تامل برانگیز بود:)
پاسخ :
خیلی بده محدود شدن با کلمات 
آقاگل ‌‌‌‌
۱۸ مرداد ۱۴:۳۴
خوب که نگاه کنی همه ادم ها محصورند.

پاسخ :
اره واقعا . هر کس یه جوری...
ree raa
۱۸ مرداد ۱۶:۱۰
فکر میکنم توی هبوط هست که دکتر شریعتی انسان رو به شاهین تشبیه میکنه. که هرچقدر هم شرایط (چهاردیواری)خوب باشه بازم برای رهایی بال بال میزنه:)

چقدر خوب گفتی...
و عکس فوق العاده ! واقعا سلیقه ی عکاسیتون خیلی خوبه !اینجا بیشتر بذار من اینستام حذف شد:/ :دی 
پاسخ :
قربان شما ^_^ ای بابا چرا اینستات حذف شد؟؟؟؟ چه بد:(
ساکن طبقه 40
۱۸ مرداد ۲۱:۰۲
و من نیز هم محصور و دلتنگم و نمی دانم که تابم تا کجاست !!!!
پاسخ :
ایشالله که تابتون به اندازه باشه ^_^
bahar ...
۱۸ مرداد ۲۲:۱۳
من چه کنم بااین قلم قشنگت؟
پاسخ :
من قربونتون میروم ^_^
بای پولار
۱۹ مرداد ۲۳:۴۰
امان از نگفته ها، امان...
پاسخ :
:(
حامد عبدالهی
۲۴ مرداد ۱۳:۰۵
ولی وقتی حرف میزنی خیلی اوقات محکوم به تنهایی میشی
گویا لازمه خودت رو نگفته باقی بزاری تا اگه کسی خواست خودش تورو بفهمه
ولی به قول روباه، آدمها حوصله پیدا کردن دوست ندارند و چون مغازه ای نیست که از آن دوست بخرند، آدمها مانده اند بی دوست!
البته دوستت دارم رو هر چقدر گفت کمه. حتی اگه طرف مقابلت دل زده بشه
اگه دلزده شد، تقصیر اونه نه تو...ظرفیتش کمه
پاسخ :
ای بابا دیگه آدما سعی نمی کنن برای فهمیدن همدیگه. باید گفت تا دیر نشده...
حامد عبدالهی
۲۴ مرداد ۱۹:۳۶
بله و من هم گفتم
ولی فقط باعث شد دلزدگی به وجود بیاد
شما هیچوقت یه سریال رو دوبار نمیبینین
خیلی هم قشنگ باشه، بالاخره خسته میشین
باید دل باشه تا خودت رو بهش عرضه کنی وگرنه ...
پاسخ :
والا من یه سریال روو صدبار دیدم :))
دیگه فک کنم این به شناخت ادم از خودش و ادم مقابلش بستگی داره .
اما در کل موافقم باهات
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۷ شهریور ۱۷:۱۵
خیلی زیبا بود ...
پاسخ :
ممنونم دوست جان جدیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان