بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

من تمام شهر را عاشقی می کنم...

/

زیاد تر عطر بزن!

طوریکه بویت از تمام دیوار ها و کوچه ها و خیابان ها عبور کند و به قلب من بنشیند . طوریکه من هر لحظه انتظار آغوشت را داشته باشم و خیال کنم باید کوچک شوم در چهار تیکه استخوان های بدنت! طوریکه در خیال هم که شده عاشقی کنم میان بازوانت و لغزش دست روی موهایت! امروز را طوری عطر بزن که حتی از کیلومترها دورتر من بوی آغوش تو را بگیرم! و تمام مردم شهر من را از بوی تو بشناسند... مثل همان موقع ها که مردم تماما از بوی توی نشسته بر من و سرخی گونه ی بالاتر از نیم چال سمت چپم، میفهمیدند که من به تازگی از آغوشت رها شدم...

این بار تن من را تنت کن! من تمام تو میشوم و تو حل میشوی در من... مثل قند برای چای...

خوب که پوشیدی مرا، ما یکی میشویم ... دیگر نه بوهایمان جدا میشود و نه آغوش هایمان... جاودانه میشود این خاطرات مشترک در ما...

با هم بیدار میشویم ، سر کار میرویم، از دربند تا راه آهن، از فرحزاد تا انقلاب، از کشاورز تا پامنار، از کهریزک تا چیتگر، از برج میلاد تا میدان آزادی، از هفت تیر تا شهرک... از شمال به جنوب و شرق یه غرب، نقشه ی با هم بودنمان خط میخورد و تمام راه ها به هم میرسند...مچاله میشوند این فاصله های مریض...

با هم تمام شهر را میرقصیم... تمام شهر را میخندیم...

تو فقط مرا بپوش، من تمام شهر را عاشقی می کنم... .


*عکس از اینترنت

نویسنده : انگور ۶ لایک:)
ویار تکلم
۲۸ مرداد ۱۳:۵۹
برای کسی جز من عطر نزن!
نمی‌خواهم بویت را با کسی قسمت کنم...
پاسخ :
اینم حرف کاملا منطقی و خوبیه :)) حتی منم با وجود این پستم موافقم باهاش:))
آقای فِلینت
۲۸ مرداد ۱۴:۱۷
با ویار مخالفم:))
آخه اگر بوی عرق بده هم راضی نیستی عطر بزنه؟!
پاسخ :
دیگه برای انتخاباتون یه حداقل هایی رو در نظر بگیرین دیگه:))
دلارام 🌻
۲۸ مرداد ۱۴:۲۳
من با ویار موافقم؛))
پاسخ :
خوووووبه
دلارام 🌻
۲۸ مرداد ۱۴:۳۰
اینجاشم خیلی رمانتیکه بنظرم:تمام مردم شهر مرا از بوی تو بشناسند؛)

پاسخ :
خیلیییی جذاااااب میشه بهش فک کنی ^_^
b lue
۲۸ مرداد ۱۴:۴۷
اووه عجب عاشقانه تووپی بالاخص وقتی به روال زندگی  عادی میرسه 
زندگی بدون عاشق بودن اصن وجود نداره معنی نداره رنگ نداره عطر نداره اصن زندگی نیست مردگیه از روز مرگی شروع میشه به هفته مرگی ماه مرگی سال مرگی و جوون مرگی وآخرش عمرمرگی میرسه 
:)

پاسخ :
اره واقعا . اگه نیاشه اون حس های بد و خوب همن چی منو تن میشه ... آدم دق میکنن از یکنواختی
بای پولار
۲۸ مرداد ۱۴:۵۵
چقدر عاشقانه ی حال خوب کنی! خوبی عشق نوشته هات همینه. مثل باقی متن هات و پست های صوتیت پر از انرژیه :)

مچاله می شوند این فاصله های مریض... خیلی خوب بود اینجا، خیلی خوب بود!
پاسخ :
ای بابا آدم خیلی شرمنده میشه که ...
آره فک کن همه فاصله ها مچاله بشن . تا بشن و آدما به هم برسن ^_^

سیّد محمّد جعاوله
۲۸ مرداد ۱۵:۰۱
حس عالیه عاشقی
زیبا بود 
ممنونم
پاسخ :
ممنونم که دوست داشتین
آقاگل ‌‌‌‌
۲۸ مرداد ۱۵:۱۲
اصلا شاعر میگه :

نسیم
عطر تو را صبح
با خودش آورد...

و گفت:
روزی عشاق
با خداوند است...!

پاسخ :
شعردارترین شعر دار هایید :))
naeeme chakeri
۲۸ مرداد ۱۶:۱۳
زیبا بود=))) خیلی...
بعضی جاهاش یه سرو گردن بالاتر بود:)

تصویرم خیلی به متن میخوره:)
در کل عااااااالی:)
ممنون:)
پاسخ :
مرسی مرسی مرسی مرسی ^_^
خیلی خوب و پر انرژی شدم از تعریفت^_^
دختر اسمانی
۲۸ مرداد ۱۷:۲۰
((: چه  قشنگ  اخه
پاسخ :
^_____^
پت pat
۲۹ مرداد ۲۰:۱۲
قشنگ بود 
مثل خودم می نویسین!
خخخخخخ
پاسخ :
بعله بعله :))
مَهسا هَسدَم ツ.
۲۹ مرداد ۲۰:۴۱
:))
تمامش را؟
:)
پاسخ :
همه ی همه ی همه...
ree raa
۲۹ مرداد ۲۲:۵۲
مثله همیشه فوق العاده بود... 

هی جمعه ها میگذره و صدا دار نیستند و روم نمیشه بیام بگم چه خبر از صدا ! ولی خب این بار گفتم ! چه خبر از صدا؟
پاسخ :
مرسی ری را جانک...
هی خستگژ و کار زیاد و بی حوصلگی نمیذارن . یه دور که هینا بود ، صدای من گرفته بود :))
N ـــــــ
۰۱ شهریور ۱۱:۲۹
من فعلـا در مرحله ی فراموش کردنم و اینـا ... پس :

عطر نزن ... بگذار کنده شود این نارسیسو رودریگز چسبیده به پرز های بینی ام ...
پاسخ :
آخ آخ
لعنت به این مرحله
© زهـــــرا خســـروی
۰۳ شهریور ۱۰:۴۸
نفسسسس.. عمیییق..
پاسخ :
خیلی عمیییییق
Lady cyan ※※
۰۵ شهریور ۱۰:۰۰
وای خداااااااااااا
^___________^
چرا اینقد قشنگ مینویسی اخه
پاسخ :
آخ که ممنوؤونم از لطف همیشگیت لیدی جانم
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۷ شهریور ۱۷:۱۳
زیبا بود ...

دنبال شدی
پاسخ :
مرسی:*

ree raa
۰۸ شهریور ۲۰:۲۳
کجایی انگور؟:(؟ حالت خوبه؟
پاسخ :
اووومدم اووومدم ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان