بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

فلسفه ی هر پاییز

/



پاییز باید عشق بشه، شال بشه، بپیچه دور گردن! فلسفه ی پاییز همینه...




+ امسال شال چه رنگی برام میبافی؟

- یادته شال سرمه ایه رو گمش کردی؟ اونو پیداش کن!

+ حرفایی میزنیا! چجوری پیداش کنم؟

- از بوش... برو اون شال طوسیه رو بو کن! دماغت بوی عطر و صابون و سیگارت رو که کنار زد، ته تهش بوی من رو میده! من هر چی برات بافتم رو حداقل 24 ساعت پوشیدمش، اینجوری بوی من هیچ وقت از تار و پود اونا بیرون نمیره... تو خودت راضی میشی یکی دیگه توی این شهر بوی من رو بده؟

+هیچ کس دیگه بوی تو رو نمیده... خودتم دیگه بوی خودت رو نمیدی

-آره . من خیلی وقته بوی تو رو گرفتم

نویسنده : انگور ۲ لایک:)
ree raa
۰۹ آبان ۲۱:۱۷
فلسفه ی پاییز همینه ...
دوست داشتم امسال یه شال زرشکی تیره تیره ببافم ، نشد هنوز
پاسخ :
این شال منم تقریبا زرشکی تیره اس ... زودی برو کاموا بخر و شروع کن . اصلا بافتن خیلی انرژی و حس خوبی داااارع
Faber Castel
۰۹ آبان ۲۲:۰۴
اوه! عجب متنی نوشتی

رسیدم به خط آخر ناخودآگاه یه لحظه بغض گلومو گرفت! :)
پاسخ :
شاید واسه این بوده که خودمم با بغض نوشتمش
بای پولار
۰۹ آبان ۲۲:۰۷
ای جان. چقدر خوب بود این متن، چقدر حس داره و چقدر شاعرانه ست.
منم چشمام خیس شد بعد خوندنش...
پاسخ :
ای بابا حس و حالتون خوب  بمونه . چشماتون خیس نشه هیچ وقت نگه اینکه به شادی
آقاگل ‌‌‌‌
۰۹ آبان ۲۲:۲۹
چه فلسفی شد پست! و چه عشقی داشت.
چه لطیف بود. و چه سردم شد! 
البته ما جوون ها. و ما مجرد ها چه میفهمیم شال چیه. تار و پود رو با عشق گره زدن چیه.
ما چه میفهمیم؟
پاسخ :
چرا نفهمیم؟؟؟ حداقلش این که میفهمیم که یکی باید باشه که بفهمه شال و تار و پود و پاییز چیه
میم _
۱۰ آبان ۰۰:۱۸
این شال بافتن هم از اون استعداداست که من هیچ رقمه،ندارم.
پاسخ :
استعداد نمیخواد. منم بلد نبودم با بالاترین مقاومت در برابر یادگیری :)) سعی کنی میشه
هنوز یلدا
۱۰ آبان ۰۹:۵۶
چقدر عالی بود
پاسخ :
قرباااانت هنوز جان
پژال ..
۱۰ آبان ۱۹:۲۸
انصافا پست خیلییی با احساس و زیبا بود..
چه هنرمند.. بافتنی! :-)
پاسخ :
شال که هنر نمیخواد :)) من فقط شال و کلاه بلدم :))
بای پولار
۱۱ آبان ۲۲:۱۸
اشک ذوق و شوق بود :)
پاسخ :
خداروشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان