بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

شقایق ها

/


میشود دماوندت باشم و تو بر دامن من دشت شوی...

تا جای گل بوسه هایم بر روی شانه ات شقایق بروید

 که تا شقایق هست زندگی باید کرد....




*عکس از نت
نویسنده : انگور ۵ لایک:)
دایناسور
۱۱ آبان ۱۱:۵۰
الحق ک نویسنده این شعر باید انگور باشه !!!


اگه حسش  بود منو هم لینک کن :

http://daynasor.ir
پاسخ :
ببخشید اما من تبلیغاتی لینک نمیکنم کلا
ree raa
۱۱ آبان ۱۳:۰۳
یاد خیلی خاطرات افتادم ... خیلی خاطرات خوب از گذشته
ممنونم انگور جان
پاسخ :
چقدر خوووووووووب ... خیلی مهمه که ادم خاطراتش رو خوب و حال خوب کن به یاد بیاره ^_^
کفشدوزک بلاگ
۱۱ آبان ۱۴:۳۶
(((((-: چه خوب بوداین
پاسخ :
قربانت کفشدوزک
فاطمه :-)
۱۱ آبان ۱۶:۱۶
عزیزمممم:-)
👌👍
پاسخ :
^_^
آقاگل ‌‌‌‌
۱۱ آبان ۱۷:۳۳
چه جمله بندیی :))
خیلی خوب بود.
بخصوص اخرش و نتیجه گیریش
پاسخ :
یهو خودم اخرش رو نوشتم ذوق کردم که نتیجه اش این شد:))
میم _
۱۱ آبان ۱۷:۴۶
من بوس کنم میشه گل افتابگردون
پاسخ :
پس من عاشقم تو را. من می میرم برا آفتابگردون
بای پولار
۱۱ آبان ۲۲:۲۱
وای چقدر دلم تنگ شده برای دشت‌های پر از شقایقی که تماشاشون دیوونه می‌کردن آدم رو.
مسحور این تشبیه ها و استعاراتت شدم، خیلی خوب بودن :)
پاسخ :
ای بابا . من متشکرم ^_^
دشت شقایق یه حس رویایی و اسطوره ای و خوشحالی و غم توامی داره برام
پت pat
۱۳ آبان ۱۱:۴۸
چه متن جالب انگیزناکی بود 
عکس هم قشنگ بود یاد قدیم افتادم !
پاسخ :
جالب انگیز نام ذو دوست داشتم به شدت 
حامد عبدالهی
۱۳ آبان ۱۵:۱۵
دشت
گل بوسه
شانه
شقایق
زندگی

دشت به دشت به دنبال قدم های شقایقی گل بوسه کاشته ام تا امروز که آمد، شانه ام تکیه گاه محکمی باشد. آری تا شقایق هست، زندگی باید کرد...
پاسخ :
به و به و به . شما خیلی شاعرید ها  . چه حس جالبی داشت نوشته تون از کلمات کلیدی این شعر 
Lady cyan ※※
۲۰ آبان ۱۴:۴۸
^_^
واو
پاسخ :
کم پیدایی فیروزه ای ^_^
Lady cyan ※※
۲۸ آبان ۱۴:۱۱
جان خودم این اخیرا وقت پست گذاشتن هم ندارم همش اماده انتشارن! :(
پاسخ :
ای بابا... دیگه همه آماده ان تنبلی نکن دیگه عزیز جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان