بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بشنوید از...

/


در آرامش باشید آقای کوهن... حقیقتا من شما را بیشتر از 5 یا 6 تا از آهنگ هایتان نمیشناختم. آن آهنگ ها و صدای فوق العاده یتان... که اگر از دوست داشتنی ترین آهنگ های من میپرسیدند حتما یکی شما بودید و رقصیدنتان تا انتهای عشق...

من عاشق رقصیدن در خیابان بودم... بودم و هستم. شبیه والس در خیابان های ساکت و بی عبور ، روی سنگفرش و آسفالت های داغ و یا باران خورده... والس لابه لای خط های موزاییک ها... او رقصیدن در خیابان را دوست نداشت... اما من در خیالم تمام خیابان ها را با او رقصیده ام ... رقصیده ام تا انتهای عشق...

ممنونم به خاطر این همه خاطره و این همه خیال... ممنونم آقای کوهن

Dance me to the end of love


نویسنده : انگور ۱ لایک:)
ree raa
۲۱ آبان ۱۸:۵۷
این بهترین آهنگش بود برای من، خود احساس خالص بود صداش
پاسخ :
برای منم بهترینش بود و جز مهمترین بهترین هاااام
گم نام
۲۳ آبان ۰۰:۲۶
روحش شاد
پاسخ :
اوهوم...
بای پولار
۰۷ آذر ۱۱:۳۵
منم تمام سهمم ازش همین آهنگ بود...
پاسخ :
من چند تا دیگه از اهنگاشو دوس میداشتم اما این یه ونیای دیگه ای بود واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان