بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

رویاهات رو دنبال کن

/



چه رویایی دارین ؟؟ رویای نقاش بزرگ شدن دارین ؟ رویای پولدار شدن دارین ؟ رویای سفر کردن دارین ؟ رویای عکاس شدن دارین ؟ رویای آدم بهتر شدن دارین ؟ 

هر رویایی که دارین ! هر رویایی! بیاین به تگ ایجاد کنین . به امید اینکه یه روزی زیر نوشته هاتون، توی مسیر رسیدن به رویاهاتون ظاهر بشه و ما رو توش همراه کنین. 

حالا من چه رویاهایی دارم ؟

من غیر درس خوندن و نقاشی کشیدن و ... یه رویا دارم که به جریانش انداختم و اون سفر کردنه و میخوام شما رو توش همراه کنم .

از همراه کردنتون توی دو تا سفر شروع می کنم و سعی می کنم رای هرکدومشون راهنماییتون کنم و وسایل مورد نیازتون رو بگم. اینا  سفر های کوتاهی هستن که شما هم اگه بخواین بتونین داشته باشینش.

من هشتگ رویام رو با اسم سفر با انگور شروع می کنم . شما هم از رویاتون بنویسید و تگش رو ایجاد کنین به امید اینکه یه روزی ازش استفاده می کنین...



نویسنده : انگور ۲ لایک:)
آقاگل ‌‌‌‌
۲۹ آبان ۲۰:۵۷
یاد این افتادم که گفتید تو مسیر کربلا هر وقت گربه دیدی یاد من کن :) قشنگ یک حرکتی زدید که کل مسیر به یاد شما بودم و کلی دعاتون کردم. 
.

پاسخ :
فکر نمی کردم انقدر جواب بده :))
زیارتتون قبول و دعاهاتون همه برآورده بشه
ree raa
۲۹ آبان ۲۳:۴۶
بی صبرانه منتظر خوندنش هستم، برای استفاده از تجربت واسه یه رویای مشترک ^ـ^
منم میپویندم^ـ^
پاسخ :
پس یه بار باید با هم واسه این رویای مشترک بریم سفر
میم _
۳۰ آبان ۱۱:۲۷
یه سالی هست رویاهامو دنبال میکنم.
بهترین کاری بوده که در حق خودم کردم :)
پاسخ :
آفررررین . منم همیشه این سعی رو داشتم اما بعضی وقتا خیلی سخت میشه
بای پولار
۰۷ آذر ۱۱:۴۱
به گمانم از اون روزی دیگه زندگی کردن و بهتر بگم خوب زندگی کردن رو فراموش کردم که رویا داشتن رو کنار گذاشتم.
الان باید بگم نمی دونم چه رویایی دارم! باید فکر کنم...

همراهت می شم برای سفرها.
پاسخ :
همراه شو ^_^ خوشحال میشم ^_^

اره منم اینطوری شدم . اما ادم همیشه رویا داره فقط ممکنه تو ناخودآگاهش باشه فک نکرده باشه بهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان