بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

رسم دنیا

/

فکر میکنم که تمام آدم های دنیا دست کم یک بار کسی را زیاد دوست داشته اند! یا یک روزی میرسد که برایشان زمان می ایستد و همه چیز دنیا روی یک اسلوموشن میرود جز پلک زدن های چشمی یا خنده های بلند لب هایی! و اکثرشان یک روز خم شده اند! یا از نرسیدن و یا از رفتن! بعد خودشان را متقاعد کرده اند که ما آدم های شکل هم نبودیم! یک روز دست از خیال کشیده اند! باز ایستاده اند و دیگر به کسی خنده های بلند یا چشم های برق زننده تحویل نداده اند! همیشه باز سر بزنگاهی دلشان گرفته، دلشان ریخته! مثلا آن روز که توی تاکسی کسی بوی عطر او میداده! یک روز که توی ترافیک ماشین بغل دستی آهنگ مورد علاقه او پخش میشده! یا روزی که در جمعیت کسی مثل او راه میرفته و یک آن در شلوغی دست دیگری را گرفته و گم شده است! *

همه ی این ها را میدانم، اما فکر میکنم آیا همه ی آن ها راه های مرا رفته اند؟ آیا همه ی آن ها قدر من دوست داشته اند؟ آیا همه ی آن ها داستان های مرا گذرانده اند؟

بعد فکر میکنم همه ی آدم ها درباره ی دل شکسته یشان و آدم هایشان همین فکر را می کنند . من اولین نیستم و آخرین هم نخواهم بود! بعد فکر می کنم نکند رسم دنیا همین شده باشد؟     


*کاش شکل قدم های هم را نمیشناختیم...
نویسنده : انگور ۳ لایک:)
N ـــــــ
۲۴ دی ۲۳:۰۹

کافیه نباشه... دیوار سفیدم خاطراتشو منعکس می کنه...


*کاش عطرش انقدر به سلول های بویایی م نچسبیده بود -__-

پاسخ :
آخ آخ من عاشق اون جمله ی چسبیده به ستارتم
لیمو ...
۲۵ دی ۱۳:۱۵
رسم دنیا دقیقا همینه!!
پاسخ :
چه رسم بدی :(
کی دنیا این امه بد شد؟
نی لو
۲۵ دی ۱۶:۵۲
انگور این پستتو فک کنم شش هفت بار اومدم خوندم،
هردفعه با لال مونی بیشتر از دفعه قبل تب وبلاگتو بستم...
پاسخ :
چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
pary darya
۲۵ دی ۱۸:۱۳
(-: چه  توخوب مینویسی اخه عزیزکم
(-:راستی واقعا نکند رسم دنیا همین باشد؟

پاسخ :
خوبی از خودتونه دریایی جان:)
من واقعا می ترسم که رسم دنیا همینطور شده باشه یا بیشتر از اون ، ما رسم دنیا رو این شکللی کردیم...
میم _
۲۵ دی ۲۳:۰۹
انگور جان،شما حال ما را در این روزها وصف کردید،در بهترین حالت ممکن
خدا اجرتان دهد.
پاسخ :
بیشتر کدوم تیکه اش حال دنیات بود؟؟؟ کاش اون قسمت برق زدن چشم ها و خنده های بند و دنیای اسلوموشن شده بود تا آهنگ های ماشین و بوی عطرها....
... Aurora
۰۴ بهمن ۱۲:۵۷
بعضی متنا رو وقتی میخونم مانیتور تار میشه ... این از همون متناست ...


ای داد ...
پاسخ :
ای جانم . ببخشید برای تار شدن . دلت تار نشه...
Lin ArcX
۰۸ بهمن ۱۵:۴۰
خیلی مسخره س. زندگی هامون شبیه لوپ می مونیم.
از هزاران سال پیش این عشق ها بوده.بعد آدم ها هی بزرگ تر شدن.هی سنگ تر شدن.هی قلب هاشون شکسته تر شده.
آخرشم افتادن مردن.
بعد یه سری بچه زاییدن.
که راه شوم شونو ادامه میدن.
و این داستان ادامه داره..
تا میلیارد ها سال بعد..
پاسخ :
منم باهات موافقم . انگار که رو یه سیکل باطلیم . هدف چیه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان