بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

شب بود

/

یه خواب بد دیده بود، دیشب بهش پیام دادم نترسی بخوابی ها!

+ گفت: از کجا میدونی میترسم؟؟

خب من اینو از اونجایی میدونستم که سه سال پیش توی خواب همچین حالتی سراغم اومده بود، خوب خوب یادمه که خواب بودم و انگار یه چیز سنگین افتاد رو قفسه ی سینه ی من و شروع کردم گلوم رو فشار دادن، میدونستم خوابم اما بیدار نمیشدم! دست و پا میزدم اما بیدار نمیشدم! داد میزدم بیدار نمیشدم! یه بار که خیلی بلند داد زدم از صدای خودم از خواب پریدم! بعد اون شب ها می ترسیدم بخوابم...

- بهش گفتم : نترس هیچیت نمیشه اما هر وقت ترسیدی یه جمله ای رو بگو...

+ ....

من سالهاست که قبل خواب میگم : الا بذکرالله تطمعن القلوب...


نویسنده : انگور ۵ لایک:)
pary darya
۰۶ بهمن ۱۸:۰۰
(-: قبلا خیلی این حالت بهم دست میداد مخصوصا بچگی...با اینکه میدونستم خوابم باینکه داشتم خفه میشدم نمیتونستم پاشم (-:
پاسخ :
خیلی بد و زجزاور بود همون یه بارش
🍁 غزاله زند
۰۶ بهمن ۱۸:۰۷
من تا حالا اینجوری نشدم.خیلی ترسناکه بنظرم :( 
پاسخ :
اره هست واقعا . برای من دنبال یه سری فشارهای روحی پیش اومد
... Aurora
۰۶ بهمن ۱۹:۲۴
عزیزم :) چقد خوبه که کسی اعتقاد خالصانه داشته باشه ...
پاسخ :
اعتقاد خالصانه رو واقعا مطمعن نیستم اما این جمله همیشه که حالم کمتر خوب بوده احساس اطمینان و آرامشی بهم داده
اسمارتیز :)
۰۶ بهمن ۲۲:۱۲
این حس های اینجوری تو خواب خیلی بدن:((( واقعا وحشتناکن.... یه دفعه یادمه قشنگ میدونستم بیدارم ولی اصلا نمیتونستم تکون بخورم... تازه دهانمم باز مونده بود نمیتونستم کاری بکنم اصلا:/// 
پاسخ :
خیلی... اصن ادم میبینه انگار داره میمیره دور از جون.... اما این الا بذکرالله که میگم واقعا دوای دردشه
میم _
۰۸ بهمن ۱۲:۴۴
بهش میگن خوفتوک :دی
منم چند بار اینجوری شدم و علتش نرسیدن خون و اکسیژن به مغزه و بیشتر مربوط به پوزیشن خوابیدن میشه.
پاسخ :
نشنیده بودم تا حالا ...
والا بیشتر برای من اون موقع روحی روانی بود . من همیشه یه مدل میخوابم 
فَر یا
۰۹ بهمن ۱۳:۴۱
دل آدمو آروم میکنه،حتی اگر اونقدرا باور مذهبی قوی نداشته باشی دیگه، مثه من، ولی باز دلمو اروم میکنه
پاسخ :
من هم 
گل بهار ..
۱۶ بهمن ۱۱:۵۰
و چقدر این جمله آرام بخشه :)
پاسخ :
واقعا به قلب ادم ارامش میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان