بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

پس از آوار

/

حال آن آدمی را دارم که میان خرابه هایی وسط میدان جنگ ایستاده که به او پیام صلح داده اند!! آن آدمی که او را از میان ویرانه اش بیرون کشیده اند و آسمان صاف پر نور بی موشک را نشانش داده اند و هوای تازه ای را در خود جاری میکند و ریه هایش پس از مدت ها به هوای بی باروت عادت ندارد! 

فکر می کنم جنگ تمام شده! صلح برقرار شده و همه چیز سکون یافته...فکر می کنم جنگ تمام شده و من مغرور و سر بلند بیرون آمده ام... مغرور و سربلند... و سربلند ... و سر بلند...

نویسنده : انگور ۴ لایک:)
🍁 غزاله زند
۲۳ بهمن ۰۱:۰۸
کاش همیشه همین حال بمونه توی وجودت (∩_∩)
پاسخ :
ممنوووونم.
این حس یه لحظه ی ناب بود که انگار یهو همه ی وجودت رو میگیره و من دقیقا همو موقع اومدم و نوشتمش ... خیلی خوووبه و امیدوارم منم که اثراتش پایدار باشه
آقاگل ‌‌
۲۳ بهمن ۰۱:۲۵
اون شعر آخری که فرستادم دقیقا شامل حال شماست!

حال من حال و روز خوبی نیست
خسته ام خسته او نمیفهمد!
این طبیعی است ببر زخمی را
ببر روی پتو نمیفهمد!

با خوندن این پست یاد این شعر میافتم.
پاسخ :
واااای چقدر وب بود ... الحق که شعر دار ترین شعر دارها هستید
من .
۲۳ بهمن ۰۳:۵۶
با احساس بود واقعا 
قلمت همیشه پایدار :) 
پاسخ :
ممنووووووونم ^_^ 
واقعا ممنونم
هنوز یلدا
۲۳ بهمن ۰۸:۵۲
همیشه خوب و سرحال باشی...
پاسخ :
شما هم همینطور یلدا جان 
دنیا که خوبی و بدی داره اما خوبی ها مث اسمت طولانی ترین باشه...
سارا نایینی یه اهنگ داره به اسم دل یار ... یه جا میگه من یلدام شب دور از خورشید... اون موقع منم واقعا دلم میخواد یلدا باشم
آبان ...
۲۳ بهمن ۱۰:۴۸
چه حال خوبی را تجربه می کنی ...
پاسخ :
واقعا حال خوبیه ... بیشتر خوشحالم که اینجا مینویسمش. وقتی میام نگاهش می کنم اون جرقه ی ناب یک لحظه ای دوباره زده میشه توم
فَر یا
۲۳ بهمن ۱۱:۲۹
این پست رنگش آبی آسمونی بود
پاسخ :
^_______^ 
من همیشه آدم هایی که رنگ لحظه ها و بو ها و احساس ها رو میفهمن رو بیشتر دوست میدارم ^___^
دوست دارم آبی آسمونی
گم نام
۲۳ بهمن ۱۶:۵۵
حال خوبتون همیشه برقرار باشه
پاسخ :
ممنووونم . امیدوارم همه این حالی رو که میگم تجربه کنن
pary darya
۲۳ بهمن ۲۰:۱۴
(-: همیشه حالت این شکلی مهربونم
پاسخ :
شما هم همیشه حالتون خوب خوب بااااشه ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان