بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

بزن بریم هورامان

/


اینجا کجاست؟ اینجا هورامانه... هزار ماسوله ی ایران!

کلا تعریف کردستان رفتن رو توی بهار زیاد شنیده بودم... با خودم گفتم کنکور که دادم، امتحان زبانمم که دادم! پیرشالیار هم که این هفته اس! پس بزن بریم هورامان...

پیرشالیار یه مراسم معروف و محلی و عرفانیه که هر سال تو نیمه ی اردیبهشت و فک کنم نیمه های بهمن برگزار میشه( حالا شما دقیق سرچش کنین ^_^)  با اینکه میگن تو این چند سال یخورده شلوغ شده و برنامه مشکل های زیادی پیدا کرده اما گفتیم اشکال نداره ! هر چی باداباد! شما هم جمع کنین و بیان برای جمعه کردستان...

شب حرکت میکنم سمت سنندج و یه روز اونجا رو بگردیم و بریم هورامان و پاوه و ... با کلی کمپ زدن و طبیعت و هوای خوب و کوله کشی حسابی و خستگی و پادرد و ... :))

پاشین بیاین هورامان

نویسنده : انگور ۲ لایک:)
ʜᴀᴅɪs :)
۱۲ ارديبهشت ۱۹:۵۲
خییییییلی دوس دارم بیااام 
چشم :)!
پاسخ :
حتما اون سمتا برین ... حتما
میم _
۱۲ ارديبهشت ۲۳:۳۷
همین جمعه؟
پاسخ :
مراسم که اصلا خوب نبور . اما حتما توی این فصل برید بهشت تجسم یاقته اس
Faber Castel
۱۳ ارديبهشت ۰۰:۰۹
چه جای خوبی واقعا
دلم خواست :)
پاسخ :
عالیه عاااااالی
آقاگل ‌‌
۱۳ ارديبهشت ۱۱:۴۵
ما که نمیتونیم بیایم ولی شما جای ما رو خالی کنین. عکس هم بگیرید بذارید ببینیم :)

پاسخ :
برگشتم امروز ^_^  سفرنامه شو کم کم میزارم . اما عکس به دستم نرسیده فعلا ها
•✿ آرورا ✿•
۱۳ ارديبهشت ۱۲:۰۶
حق با آقا گله . عکس فراموش نشه لطفا :)
پاسخ :
حتما ... دیر و زود داره سوخت و سوز نداره :))
نی لو
۱۳ ارديبهشت ۱۲:۳۲
وای چقدر قشنگه
جای ما رو هم خالی کن :)
پاسخ :
خیلی خووووب بووود . نمی دونم چرا مردم هی میرن شمال . کردستان عالی ترین بود
ــ یاس ــ
۱۷ ارديبهشت ۱۱:۰۲
خوش بگذره انگور جانمممم
پاسخ :
ممنونم یاس جان ^_^  جات خالی
Pary darya
۱۸ ارديبهشت ۱۴:۱۵
چه قشنگه انگور جانم^_^
پاسخ :
خیلی قشنگ بووود خیلی
بای پولار
۲۱ ارديبهشت ۱۵:۴۷
امیدوارم خوش گذشته باشه و منتظر پست سفرنامه هم هستیم در ضمن.
پاسخ :
حتما می نویسمش . پدرم یه عمل کوچیک داره گرفتارم الان . 
یخورده دیزتر میذارمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان