بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

به غم غمش نشسته ام

/

برایم دومین دارایی با ارزش زندگیم شده بود . شده بود هوا برای نفس های خسته ی من . آنچنان که هر بار برایش میخواندم "در سینه بی خیالت رقص نفس محال است" چیزی که حتی کم و بیش بر سر پیمانش مانده ام! آنقدر برایم جان بود و از جانم عزیز تر که مصداق کامل این بود که" تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی" و همچنان در جان ماند . ماند و نرفت! ماند و رهایم نکرد!

امروز که به سوگ تکه ای از جانش نشسته، انگار از جان جان من تکه ای کنده شد، رها شد...

امروز یک تکه ی دیگر هم گم کردم ...

نویسنده : انگور ۴ لایک:)
نی لو
۱۰ خرداد ۰۰:۳۱
نبینم غمتو... بگذار مستت کند انگور ناب زندگی...
بگذر از جانت، قربانیش کن، بذار کرمت بشه پروانه و پیله شو پاره کنه و بپره
و خدا رو شکر کن که دومیش بود...
پاسخ :
گذشتم ... اما شکل غده ی سرطانی شده دیگه . دوست شدم باهاش...
اما خیلی بده... من تاحالا ندیده بودمش اما انگار عزیزی رو از دست داده باشم
آقاگل ‌‌
۱۰ خرداد ۰۲:۳۳
به جان تشنه ما نوبهار را برسان
بهار گم شده، هر چیز خوب بی تو بد است...
پاسخ :
توبهار... نوبهار... نوبهار...
میم _
۱۰ خرداد ۱۰:۵۷
امیدوارم متن واقعی نبوده باشه
پاسخ :
هست... 
بای پولار
۱۰ خرداد ۱۷:۲۰
زیاد که به یک نفر نزدیک بشی. گوشت و پوست استخونتون یکی میشه...

ناراحت شدم...
پاسخ :
واقعاااااااا ... چه تعریف درستی
ــ یاس ــ
۱۰ خرداد ۲۰:۱۰
کاش چیزی به زبونم میومد که تسلی باشه انگور جان... متنفرم از این مواقع که واسه حال دوستی کاری برنمیاد ازمون... ولی ناراحتیم از غمت
پاسخ :
:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان