بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

سامر ایز هیر!!!

/


به بهترین فصل سال، آلبالو پشت گوشا، آب طالبی خورون ها، تو آفتاب مث بستنی آب شدنا، فصل رنگ یواشا، تن شکلاتیا، برنامه عقب افتاده ها، غروب دیر وقتا، تولد انگوریا، ناز داره چه وای شدنا، گشت ارشادا، شلوارک تو خلوتا، بزن بریم شمالا، فارغ از غم دنیا شدنا، تی شرت سفید جذابا، همه ی اینا... خوش اومدین^_^

+ موارد جا مونده رو اضافه کنین :))

نویسنده : انگور ۵ لایک:)
انگور
۰۱ تیر ۰۱:۱۶
مارا همه شب نمی برد خوابا
شارمین
۰۱ تیر ۰۱:۱۹
تا لنگ ظهر خوابیدنا
علافی کردنها
جر و بحث سر خاموشی و روشنی کولر!
برای دانشگاه دلتنگ شدنا
روزی نیم کیلو بستنی سنتی خوردنا
لواشک درست کردنا
دانش آموزان دختر دبیرستانی رو با لباسها و آرایشهای خاص دیدنا


پاسخ :
وااااای واااای من شمارو عاشقم به خاطر اون نیم کیلو بستنی خوردناااااا
به لواشک های پهن تو سینی ناخونک زدنااااا
انگور
۰۱ تیر ۰۱:۳۰
آب هندونه تگریاااا...
دنیا به ****اااا...
سر به هوایی ها ... 
چرخ و فلک قدیمیای کنار پارکا ...
دوباره بچه شدنااا
پاسخ :
بی پولیا... بی پولیا... بی پولیا....
نی لو
۰۱ تیر ۰۲:۵۹
لش کردن جلو باد کولر و کتاب خوندناااا
استخر رفتاااا 
ولی گرمه لعنتی، حتا ذوق نمیکنم واسه همه اینایی که گفتی و گفتن و گفتم :(
پاسخ :
چجووور ممکنه آخه ... من برا تک تکش ذوق میکنم ...
لش کردن کتاب خوندنا خیلی خوووب بووود
آقاگل ‌‌
۰۱ تیر ۰۳:۳۷
سالن رفتنا 
آبشار رفتنا
باغ رفتنا
مشاوره کنکور رفتنا حتی :)
با پسرخاله چندتا چندتا بستنی خوردنا :)
تو گرمای 40 درجه چایی آتیشی خوردنا!
.
.
متولد تابستونین؟
 پس پیشاپیش مبارک باشه تولدتون. 
پاسخ :
آقااا چرا هی همه بستی خوردنارو میگن :(( من دارم ترک میکنم :((
شما چقدر آپشن های خوبی دارین!!!! آبشار رفتنا... باغ رفتنا...
.
بعله . متولد هفته ی بعد
هوووووررررررااااااا
ممنونم ^_^
پژال ..
۰۱ تیر ۱۱:۱۲
اقا نگید اینارو. یکی مثل من میبینه و دلش میخواد :||| نه تنها هنوز امتحانا تموم نشده، بلکه بعدشم باید بشینه فشرده درس بخونه و تست بزنه واسه ازمون علوم پایه :-(:'(

پاسخ :
آخ آخ آزمون علوم پااایه... من دوستم ازمون که میداد هی میخوند . ایشالله که بهترین میشه . تلافیشو سر تابستونای دیگه درمیاری ^_^
میم _
۰۱ تیر ۱۱:۲۸
فصل لاغر کردنا
کلی برنامه ریختن و عمل نکردنا
فصل فیلم و سریال
خوش امدید
پاسخ :
براب من که فصل ای وای چرا لاغر نیستمااا :)))
چرا لاغر نمیشما :))
چرا از سال پیش رژیم نگرفته بودم الان لاغر باشما :))
و غیره :))
آقاگل ‌‌
۰۱ تیر ۲۲:۳۲
پس هفته بعد میایم تبریک میگیم. :)
با این شرط که شیرینی هم بدی.
پاسخ :
ممنونم ^_^
شیرینی دادن چجوری میشه؟ :))
آقاگل ‌‌
۰۴ تیر ۰۲:۲۴
تولدتون مبارک باشه :)
اینبار دیگه پیشاپیش نه. واقعی.
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشین.
.
نمیدونم. :d

پاسخ :
نه اقا گل تولد من 8 امه . پیشواز رفتم خودم :))
ممنونم ازتون ^_^ :)
نی لو
۰۵ تیر ۱۹:۱۰
اومدم مانتو گل گلی های خنگ رنگی رنگی رو هم اضافه کنم :دی
پاسخ :
واااااای آرهههه
منم بی پولیا رو اضافه میکنم:))
Je sus
۰۶ تیر ۰۰:۵۵
گرم و زنده بر شنهای تابستان زندگی را بدرود خواهم گفت

تا قاصد میلیونها لبخند گردم
تابستان مرا در بر خواهد گرفت و دریا دلش را خواهد گشود

زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت
زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت
زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت
آخ . زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت
پاسخ :
چقدر خوووب اما غمگینه
مال حودته؟

سونیا ..
۱۴ تیر ۱۱:۴۴
شیمی خوندنا 😂🤓
پاسخ :
واااااااای شیمی!!!!!
Je sus
۱۶ تیر ۱۵:۵۹
نه مال من نیست. نمی دونم شاعرش کیه ولی فرهاد خوندتش.
پاسخ :
عه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان