بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

فردا روز دیگریست...

/

فردا شد و یک روز تولد دیگری هم گذشت. روزهای تولدم را دوست دارم و میدانم که منصفانه نیست اما دوستی دوستهایم را به همین روز تولدم محک میزنم. آن ها که ساعت ۱۲ شب زنگ میزنند . آن ها که برایم آهنگ میخوانند. آن ها که خیلی غیرمنتظرانه پیامک تبریک میدهند و آن ها که خبری ازشان نمیشود و میدانم چند رو  دیگر پیامکشان را دریافت میکنم . از بین این ها من عاشق گروه یکی مانده به آخرم! آن ها که سالها ناپدید بوده اند اما روز تولدت غافلگیرت میکنند. 

من تمام این دسته ها را به تبریکشان میسنجم. میدانم منصفانه نیست چون خودم تاریخ های تولد در خاطرم نمی ماند با اینکه از دوست داشتنم به آنها کم نمیشود. اما دوست داشتن دوستهایم را سر روز تولدم قضاوت میکنم!! 

این تنها روزی از سال است که بخودم حق میدهم که حق به جانب باشم، طلبکار باشم!( با اینکه میدانم کسی دوستی و دوست داشتنش را به من بدهکار نیست) اما تنها این یک روز از سال را به خودم حق میدهم که آخر شبش بنشینم و فکر کنم چرا فلانی به من زنگ نزد! چرا یادش نبود و خیلی چیزها!

فکر میکنم به همه ی اینها و دلم میگیرد! دلم از اینکه برای خیلی ها متن های بلند بالای تولد مینویسم اما روز تولدم چیزی غیر از تبریک هرچند پرشور آن ها تحویل نمیگیرم !  بارها فکر میکنم اگر مینوشتم خودم را چگونه مینوشتم . به اینها فکر میکنم و سعی میکنم شبیه آن چیزهایی شوم که نوشتنشان را دوست دارم... آن نوشته هایی که هیچ وقت دریافتشان نمیکنم. بعضی وقت ها فکر میکنم شاید شبیه این چیزهایی که خیال میکنم نیستم که مرا نمی نویسند و انقدر تصورم از خود حقیقی ام دور شده، انقدر انتزاعی شده ام که حتی نمیبینند که بنویسند یا می بینند و فکر می کنند چیز قابل توصیفی وجود ندارد!

به همه ی این ها آخر شب فکر میکنم، قضاوت میکنم، طلبکار و سپس محزون میشوم!

و بعد فردا میشود و این خوب است! روزی که دیگر طلبکار دوست داشتن ها و پیام ها و نوشته ها نیستم...


پ.ن:
ببخشید نرسیدم بیام بهتون سر بزنم. جبران میکنم
نویسنده : انگور ۴ لایک:)
شارمین
۰۹ تیر ۰۰:۵۳
سلام. تولدت مبارک بانوی تیرماهی.

وای چه جالب! منم دقیقا همین طوری ام! فقط من خودمم معمولا تولدهای بقیه یادمه. حتی خیلی ها بهم میگن فقط تو و همراه اول و بانک ملت بهم هر سال بهم تبریک میگین! =)

دقت کردی متولدین تیر چه قدر رفتارهای مشابه دارن؟ منم تیرماهی ام.

شاید این که تو پیامهای بلندبالا می نویسی و دوستات نه به این دلیله که تو قلم خوبی داری و اونا نه


بازم تولدت مبارک


پاسخ :
اخه بدیش اینه که خودمن تولدای بقیه یادم میره (وا خجالتا)
البته قبلا عالی بودم تو حفظ کردن تاریخ ها، تکنولوژی بد عادتمون کرد :))

تولدتون مبااااارک باشه پس :*******
نظر لطفته اما اونا هم قلم های خوبی دارن
آقاگل ‌‌
۰۹ تیر ۰۱:۰۱
فردای تولدا خیلی روز بدیه. نمیدونم چرا! شاید چون دیگه رسما باورت میشه یک سال به سنت اضافه شده. امیدوارم برای شما این شکلی نباشه ولی. :)


پاسخ :
اصلا یه حالیه فردای تولد . نمیدونم چرا واقعا
🍁 غزاله زند
۰۹ تیر ۰۶:۲۱
تولدت مبارک عزیزم ♡´・ᴗ・`♡
آره ،تقریبا درکت میکنم.وقتی تولدشونه خیلی خوب شگفت‌زده‌شون میکنی،حتی با یه پیام کوچیک که فلانی به یادتم و تولدت مبارک و... ولی روزِ تولدت انگار همه رو در خواب،آب برده! 
دلِ آدم میگیره (´・_・`)
بازم تولدت مبارک،ایشالله بهترین‌ها برات اتفاق بیفته انگور خوش قلمِ من 😍😍😍
پاسخ :
مرسی غزاله جان من. میدونم برام تولد میگیرن و... اما فک میکنم دیگه براشون همینم عادت و اجبار شده
.
ممنووووونتم عزیزم :*****
Je sus
۰۹ تیر ۱۱:۴۶
چقدر شبیهه نگاهمون به این قضیه....

و خب باس بگم تولدت مبارک رفیق. پرچم تیرماهی ها بالاست! 😂🌷🎁🎉🎊🎂
پاسخ :
مرسی رفیق.
تولد خودتم مبارک باشه جیزس
پیمان محسنی کیاسری
۰۹ تیر ۲۰:۰۷
مبارک باشه.
پاسخ :
ممنونم
نویسه های یک پسرایرانی:))
۰۹ تیر ۲۳:۰۱
تولدتون‌مبااااررر ک
منم‌‌متولدتیرام
پاسخ :
به به . پس تولد شما هم مبارک
ممنونم ^___^
_میم
۱۰ تیر ۰۰:۱۵
کلی کلی تولدت مبارک
لذت ببر فقط از روز تولدت
بیخیال اینکه چی چیکار میکنه
پاسخ :
واقعا هم بیخیال
همیشه بیخیااال
پریا ..
۱۰ تیر ۲۱:۳۵
تولدت مبارک انگور جانم. الهی که همیشه سلامت باشی و زندگی مطابق میلت باشه دختر دوست داشتنی و مهربون :-)
پاسخ :
ممنونم عزیزم ^_^ :*****
هنوز... هنوز...
۱۱ تیر ۱۷:۳۵
سلام انگور جان
تولدت مبارک:*
پاسخ :
سلاااااااام ^_^
ممنونم عزیزم :***
علیـ ــر ضــا
۱۳ تیر ۱۰:۱۹
انگور 
😐
پاسخ :
بله؟؟؟؟؟
**مزگت **
۱۷ تیر ۱۲:۲۰
یه چیزی بگم؟
عنوان وبلاگ, جمله ی خاصیه؟
یعنی داشتم زمزمه میکردمش, متوجه شدم وزن داره.
بگذار .... مستت کند , انگور ناب زندگی
اما این جای خالی حس میشد.
مثلا با یه واژه مثل "تا" حل میشه
بگذار تا مستت کند
انگور ناب زندگی...
خواستم بدونم مصرعی از شعری یا همچین چیزیه؟

پاسخ :
نه عنوان خاصی نیست . خودم نوشته بودم براش...
والا حقیقتا به این "تا" فک نکرده بودم :))
جفتش میشع
خاکستری روشن
۲۲ تیر ۰۷:۵۱
تبریک میگم با اینکه دیر شده :)))
چه جالب اما من این تبریک ای روز تولد و دوست دارم^__^
پاسخ :
ممنونمممم :))
منم خیلی تبریک و روز تولد رو دوست دااااارم. خیلییییی . همیشه منتظرشم امو اینم اون روی قصه اس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان