بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

امشب کنار غزل های من بخواب

/


آلبوم جدید همایون شجریان منتشر شد . انقدر خوبه که آیا رواست توی این پاییز عاشق نشیم؟؟؟ 

شنوید:

زیر سقف خیال از آلبوم امشب کنار غزل های من بخواب


دریافت

نویسنده : انگور ۵ لایک:)
ariyo pasargad
۰۹ آبان ۱۴:۱۴
تشخیص بیماری در نوزاد برای تشخیص علائم بیماری در نوزاد، باید با علائم سلامتی در نوزاد سالم آشنا شد. برای این منظور نحوه تنفس، ضربان قلب، […]
خطراتی که کودک را در محیط تهدید می‌سازد مسموم شدن برای پیش‌گیری از مسومیت بایستی تمام مایعات تمیزکننده و حشره‌کش‌ها و مواد خطرناک را از زیر […]
زمان جداسازی اتاق کودک از والدین لزوم تنها خوابیدن کودک برخی خانواده‌ها معتقدند که اگر فرزندشان کنار آن‌ها بخوابد، آرامش خواهد داشت و اگر نیمه شب […]
دمای اتاق نوزاد دمای ۲۰ تا ۲۲ درجه (سانتی‌گراد)، از سوی متخصصین به عنوان دمایی مناسب برای اتاق کودک از همان دوران نوزادی شناخته شده است، […]
پاسخ :
الان که چی؟
آقاگل ‌‌
۰۹ آبان ۱۴:۱۸
دستت درد نکنه بابت اطلاع ^_^
عالی عالی عالی
البته باید مجاز خرید دیگه:d
پاسخ :
خواهش میکنم . بشنوین لذت ببرین ^_^
بلههه یا مجاز بخرین یا مجاز دانلود کنین ^_^ البته من خودم تا اینکه برم مجاز بخرمش غیر مجاز دانلود کردم :))
آقاگل ‌‌
۰۹ آبان ۱۸:۱۶
خب من رفتم و مجاز دانلود کردم. ترک اقرار پشت اقرارش رو تا الان بسیار دوست داشتم. اشعار هم همه از افشین یداللهی است ظاهراً.
در کل ممنون بابت معرفی. واقعاً لازم بود. :))
پاسخ :
منم میرم میخرمش .
اره خدا بیامرزتش . واقعا حیف بود . جاش خالی
خیلی خوووبن ^_^ 
حصار آسمان
۰۹ آبان ۱۸:۵۰
نه روا نیست خخخخ
ولی ما باطل شدیم رفت ...
....
پاسخ :
ای بابا باطل چرا؟؟؟؟
حصار آسمان
۰۹ آبان ۲۱:۱۳
مثل تمبر نامه
یه بار که بچسبه، دیگه یا کنده نمیشه، یا اگر کنده بشه، دیگه نمیچسبه
پاسخ :
من انقدر آدمای زیادی دیدم که اشتباه چسبیده بودن . دور دیگه درست حسابی  چسبیدن 
حصار آسمان
۰۹ آبان ۲۱:۵۷
حتما قبلا خوب نچسبیده بودن
نصفه و نیمه بودن
خخخخخ
من کم نمیارم
پاسخ :
کوتاه بیااااا :))

میم _
۰۹ آبان ۲۲:۲۰
اه عاقا عاقا *_*
پاسخ :
چطو شده؟ :))
پریا ..
۱۰ آبان ۲۰:۵۹
از کجا دانلود کردی؟ هرچی میگردم نیست لینک دانلود غیرقانونیش ;-)
پاسخ :
والا من چون سریع سرچ کردم، لینکای غیرقانونیش رو نبسته بودن اون موقع :))
برات میفرستم تو تلگرام ^_^
🍁 غزاله زند
۱۱ آبان ۲۰:۱۱
چه آروم . . . :)
پاسخ :
اصلا کلش خیلی مینیماله نسبت به بقیه ی کارهاش ^_^
هنوز... هنوز...
۱۳ آبان ۱۷:۲۱
خیلی قشنگه...
پاسخ :
خیلی^_^
فاطمه :-)
۲۶ آبان ۱۱:۰۳
در تن نازکت خدا پیداست/تا ابد من به تو نظر دارم
خیلی عالیه
پاسخ :
اااره خیلی فوق العاده اس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان